Z rynku FMCG

1000 żyć jednego kubka marki Brooklyn

Czwartek, 24 sierpnia 2023
1 zamiast 1000 – to hasło zapadnie w pamięć uczestnikom SBM Ffestival 2023, który właśnie rozpoczyna się w Warszawie. Wszystko za sprawą marki Brooklyn, która w swojej strefie sprzedaje piwo w kubkach wielokrotnego użytku.
1 kubek wielokrotnego użytku zastępuje do 1000 kubków jednorazowych.

Marka Brooklyn w charakterystyczny dla siebie sposób działa na rzecz celu „ZERO śladu opakowaniowego” strategii zrównoważonego rozwoju Carlsberg Polska. Przez 4 dni SBM Ffestival  w Strefie Zmian Noizz&Brooklyn prowadzone są panele dyskusyjne o ważnych sprawach: ekologii i emocjach.

Streetart, dyskusje i chillout

Znany artysta Niebieski Robi Kreski zainspirowany tematem cyrkularności opakowań w ramach life paintingu wykona autorskie graffiti. Jego praca powstanie na ściance wykonanej ze zużytych aluminiowych puszek. Ścianka przygotowana w ramach akcji Każda Puszka Cenna po festiwalu zostanie przetopiona na nowe opakowania.

Podczas paneli dyskusyjnych z przedstawicielami świata mediów i biznesu, influencerami i gwiazdami m.in. Martyną Wojciechowską (Młode Głowy), Łukaszem Bogusławskim (Młode Głowy), Bartłomiejem Wojdyło (Fundacja RECAL) czy Jagną Niedzielską rozmawiać będziemy o ekologii w świecie muzyki, o emocjach - w tym radzeniu sobie z depresją klimatyczną i o przyszłości opakowań.

- Akcja „1 zamiast 1000” uświadamia jak nasze codzienne eko-wybory przyczyniają się do budowania bardziej zrównoważonej przyszłości.  Brooklyński kubek wielokrotnego użytku, który może mieć aż 1000 żyć dotarł na warszawski SBM Ffestival i będzie kontynuował swoją historię na kolejnych imprezach – mówi Agata Koppa, dyrektor ds. ESG i Komunikacji, Carlsberg Polska.

W Strefie Zmian Noizz&Brooklyn festiwalowicze skorzystają z także warsztatów z jogi i pilatesu, a w piątek w strefie będzie można porozmawiać z psychologiem w ramach bezpłatnego dyżuru.

Projekt „1 zamiast 1000” jest współfinansowany przez Carlsberg Polska i Interzero.



Źródło: Carlsberg
Fot: mat. prasowe

tagi: SBM Ffestival , Brooklyn , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,