„Po wiosenno-letniej edycji, postanowiliśmy zaskoczyć konsumentów także jesienią. Ptasie Mleczko® to codzienny ulubieniec, który wraz z pyszną kawą uprzyjemni pierwsze, jesienne dni. Ich połączenie gwarantuje przepis na słodką chwilę przyjemności, której od czasu do czasu potrzebuje każdy z nas. Zachęcamy do dzielenia się nią z bliskimi, bo tak jak mówi hasło naszej wspólnej kampanii – „Przyjemniej razem” - mówi Jakub Łagoda, Junior Brand Manager Ptasie Mleczko® w LOTTE Wedel.
W ten sposób do portfolio marki dołączył nowy, limitowany wariant na jesień, inspirowany kawą Costa Coffee. Ptasie Mleczko® o smaku Caramel Macchiato, bo o nim mowa, tworzy idealne połączenie kawy i karmelu, zamknięte w formie dwuwarstwowej pianki oblanej oryginalną wedlowską czekoladą mleczną. Rozpływająca się w ustach pianka umili każdy dzień, niezależnie od okoliczności i obecnej za oknem aury.tagi: Ptasie Mleczko , Costa Coffee , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Choć polska gospodarka znajduje się obecnie w fazie...
Pomimo ogromnych strat wywołanych przez niedawną powódź...
To największa oferta publiczna w Polsce od 2020 roku, jedna z...
Ma być szybciej i sprawniej...
Nest Bank publikuje raport „Przedsiębiorcy w stanie...
Polacy tracą pieniądze, ponieważ ufają reklamom...
Polscy europosłowie mówią o kryzysie strefy Schengen...
Rekordzista wśród aktywnych płatników jest zadłużony ...