„Po wiosenno-letniej edycji, postanowiliśmy zaskoczyć konsumentów także jesienią. Ptasie Mleczko® to codzienny ulubieniec, który wraz z pyszną kawą uprzyjemni pierwsze, jesienne dni. Ich połączenie gwarantuje przepis na słodką chwilę przyjemności, której od czasu do czasu potrzebuje każdy z nas. Zachęcamy do dzielenia się nią z bliskimi, bo tak jak mówi hasło naszej wspólnej kampanii – „Przyjemniej razem” - mówi Jakub Łagoda, Junior Brand Manager Ptasie Mleczko® w LOTTE Wedel.
W ten sposób do portfolio marki dołączył nowy, limitowany wariant na jesień, inspirowany kawą Costa Coffee. Ptasie Mleczko® o smaku Caramel Macchiato, bo o nim mowa, tworzy idealne połączenie kawy i karmelu, zamknięte w formie dwuwarstwowej pianki oblanej oryginalną wedlowską czekoladą mleczną. Rozpływająca się w ustach pianka umili każdy dzień, niezależnie od okoliczności i obecnej za oknem aury.tagi: Ptasie Mleczko , Costa Coffee , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i...
„Nagroda Orła ESG to dla nas ogromne wyróżnienie” - z...
Wojna cenowa między największymi na rynku dyskontami jest...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...