„Po wiosenno-letniej edycji, postanowiliśmy zaskoczyć konsumentów także jesienią. Ptasie Mleczko® to codzienny ulubieniec, który wraz z pyszną kawą uprzyjemni pierwsze, jesienne dni. Ich połączenie gwarantuje przepis na słodką chwilę przyjemności, której od czasu do czasu potrzebuje każdy z nas. Zachęcamy do dzielenia się nią z bliskimi, bo tak jak mówi hasło naszej wspólnej kampanii – „Przyjemniej razem” - mówi Jakub Łagoda, Junior Brand Manager Ptasie Mleczko® w LOTTE Wedel.
W ten sposób do portfolio marki dołączył nowy, limitowany wariant na jesień, inspirowany kawą Costa Coffee. Ptasie Mleczko® o smaku Caramel Macchiato, bo o nim mowa, tworzy idealne połączenie kawy i karmelu, zamknięte w formie dwuwarstwowej pianki oblanej oryginalną wedlowską czekoladą mleczną. Rozpływająca się w ustach pianka umili każdy dzień, niezależnie od okoliczności i obecnej za oknem aury.tagi: Ptasie Mleczko , Costa Coffee , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Według badania Grupy Offerista, w zeszłym roku najwięcej...
Dotychczasowy dyrektor sprzedaży i członek zarządu w Kraft...
Z najnowszego raportu pt. „Obawy i lęki mikro oraz małych...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...