Kampanie i Promocje

Rusza nowa kampania marki Lubella prezentująca nowość – Lubella di Riso

Środa, 16 sierpnia 2023
Coś byś zjadł? Lubella di Riso! Nowość od Lubelli, to pierwszy pouch do jedzenia! Ma całe ziarna ryżu, a w każdej tubce jest ich ponad 200! Bez dodatku cukru, w wygodnym opakowaniu, kiedy tylko chcesz! Po prostu łap to! Jedz to!
Rusza nowa kampania marki Lubella prezentująca nowość – Lubella di Riso! Pożywną i pyszną kompozycję owoców z całymi ziarnami ryżu, co sprawia, że to się je! Nowa propozycja od Lubelli dostępna jest w 3 wariantach smakowych: truskawka, mango i wiśnia. Produkt nie zawiera cukru, a jego wygodnie opakowanie pozwoli mieć ją zawsze pod ręką - w domu, w szkole, a nawet w podróży. Lubella di Riso to ponad 200 całych ziaren ryżu zamkniętych w jednej tubce. Już teraz szukaj nowości od Lubelli na półce przy płatkach śniadaniowych.

O tym, że Lubella Di Riso jest do gryzienia, opowiada szeroka komunikacja w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, na platformach VOD, w social mediach we współpracy z influencerami oraz na spotify.

Spot reklamowy:
Spot 30”: https://www.youtube.com/watch?v=fNip1rfqx_g
Bumper YT: https://www.youtube.com/watch?v=oTxwlZWsteU

Lubella_di_riso_rv.jpg


Agencje reklamowe: 2012, Piloci
Dom Mediowy: Starcom
Typ i wielkość opakowania jednostkowego: 100 g
Typ i wielkość opakowania zbiorczego: 12 x 100 g



Źródło: Maspex
Fot: mat. prasowe

tagi: kampania , Lubella , Lubella di Riso , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,