25-lecie programu wolontariatu pracowniczego Henkla
Piątek, 11 sierpnia 2023
Program wolontariatu pracowniczego Henkla „Make an Impact on Tomorrow" (MIT) obchodzi swoje 25-lecie. Program wspiera zaangażowanie zarówno obecnych, jak i emerytowanych pracowników firmy w działania na rzecz lokalnych społeczności.
W ciągu minionych 25 lat program wsparł realizację ponad 17 300 projektów w ponad 100 krajach na całym świecie. Program MIT został zainicjowany w 1998 roku. Henkel był jedną z pierwszych niemieckich firm, które uczyniły wolontariackie zaangażowanie społeczne pracowników kluczowym elementem zarówno kultury organizacyjnej, jak i swojej strategii działania na rzecz zrównoważonego rozwoju. W ramach programu wolontariatu pracowniczego Henkel oferuje darowizny finansowe i rzeczowe na rzecz inicjatyw społecznych rekomendowanych przez pracowników, a także daje im możliwość skorzystania z dodatkowych dni płatnego urlopu, by mogli łatwiej angażować się w ich realizację osobiście. Pracownicy mogą realizować własne projekty lub angażować się w projekty zainicjowane przez firmę. Przykładem innego wieloletniego projektu, realizowanego w ramach programu MIT, jest współpraca z Olimpiadami Specjalnymi. W tym roku 60 wolontariuszy Henkla wzięło udział w Światowych Igrzyskach Olimpiad Specjalnych w Berlinie, wspierając mentalnie i pomagając organizacyjnie zawodnikom uczestniczącym w rozgrywkach. Jedną z wolontariuszek była Daria Kuźnik z polskiego Henkla.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.