Drogeria

Kampania marki Bobini

Piątek, 11 sierpnia 2023
W lipcu ruszyła kampania dziecięcej marki Bobini pod hasłem „Bobini bo kocham”. Skupia się ona na kosmetycznej części portfolio, eksponując jej walory – pielęgnację od pierwszych dni życia, hypoalergiczność, wysoką zawartość składników pochodzenia naturalnego.
Zaplanowane działania obejmują różnorodne media pozwalające precyzyjnie dotrzeć do grupy docelowej. Istotne są aktywności w mediach społecznościowych – Facebook, Instagram, YouTube. Prowadzone są także działania remarketingowe i bannerowe z wykorzystaniem kreacji angażujących do interakcji z reklamą. Koncepcję kreatywną opracowała agencja Soul and Mind. Za strategię mediową i obsługę kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Media Choice.

bobini_fb_1080x1080b_kopia2v300dpi9x9cm.jpg



tagi: Bobini , kampania , drogeria , sprzedaż , handel , konsument , rynek FMCG , kosmetyki , środki higieny , środki czystości ,