Kampanie i Promocje

Najnowsza reinterpretacja „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał” od Tymbarku

Czwartek, 10 sierpnia 2023
Tymbark znów to zrobił! Światło dzienne ujrzał właśnie najnowszy teledysk do kultowego już utworu „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”. Hit Skaldów, został tym razem przearanżowany przez takie gwiazdy muzyki jak Brodka, Król, Igo oraz Miuosh. Najnowsza wersja, jednej z najbardziej rozpoznawalnych miłosnych piosenek polskiej muzyki, wykorzystuje w tej edycji także sztuczną inteligencję! Jest to jedna z pierwszych polskich produkcji z wykorzystaniem AI na tak dużą skalę.
Po wielkim sukcesie reinterpretacji utworu „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał” w wykonaniu Sanah, Artura Rojka, Vito Bambino oraz Kwiatu Jabłoni, marka Tymbark powraca z nowym muzycznym projektem na miarę kolejnego sukcesu. Nowa wersja przeboju Skaldów, mająca swoją premierę dwa lata temu, spotkała się z tak olbrzymim entuzjazmem, że marka postanowiła nawiązać kolejną wyjątkową kolaborację. W tegorocznym składzie znalazła się Brodka – artystka konceptualna, która definiuje się na nowo z każdym kolejnym albumem, niezwykle utalentowany tekściarz, kompozytor i wokalista – Król, jeden z najbardziej rozpoznawalnych głosów w Polsce – Igo oraz Miuosh – raper i producent, który nie boi się realizować nawet najodważniejszych artystycznych projektów. Każdy z zaangażowanych artystów wykonał swoją część we własnym stylu. W ten sposób powstał utwór będący połączeniem czterech muzycznych światów, zarówno na płaszczyźnie wokalnej, jak i wizualnej.

Nowa wersja przeboju „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał” będzie pewnie sporym zaskoczeniem dla fanów oryginału. Producenci Jakub Galiński i Dominik Trębski nadali utworowi bardzo nowoczesnego i odważnego charakteru, co doskonale współgra z tegorocznym teledyskiem. Światy zaprezentowane w klipie stworzone zostały bowiem przy użyciu sztucznej inteligencji, a wymieszanie efektów wizualnych wygenerowanych przez AI z realistycznymi ujęciami pozwoliło stworzyć autentyczne, eklektyczne i intrygujące przedstawienie każdego artysty. Teledysk do „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał” to zdecydowanie więcej niż tylko wideo – to wynik nieustannego poszukiwania idealnego połączenia sztuki i technologii, którego celem jest zrewolucjonizowanie przyszłości sztuki wizualnej.

Najnowszy hit Tymbarku można zobaczyć TUTAJ.

Kampania z wykorzystaniem nowej wersji utworu „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał” zaplanowana została wielokanałowo. Obejmie m.in. YouTube, Instagram, Facebooka, TikToka, Snapchata oraz działania z influencerami.

Kampanii towarzyszy także aktywacja, w której na dedykowanej stronie użytkownicy mogą odkryć unikalne muzyczne wideo oraz materiały z planu, a także skanując kapsle Tymbark wziąć udział w loterii, w której do wygrania są muzyczne nagrody! Więcej szczegółów dotyczących akcji można znaleźć na stronie  www.wszystkomigra.pl/.

Kreację i realizacja: Agencja DDB Warszawa
Dom produkcyjny: Moon Films
Booking artystów : East Eventz
Produkcja muzyczna: Jakub Galiński i Dominik Trębski – Piwnica u Galińskiego
Teledysk:
Rezyseria: Krzysztof Grajper
Zdjęcia: Maciek Ryter
Postprodukcja: Televisor studio
Dźwięk – Juice Sound
Produkcja części interaktywnej: Studio Kreatywne Lens That
Produkcja strony – Post Sticker
Organizacja loterii: NAV agency
Dom mediowy: Starcom    
Współpraca influencerska: DAILY DOSE OF BEAUTY
Wsparcie PR: HOPE.



Źródło: Maspex
Fot: mat. prasowe


tagi: Tymbark , kampania , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,