Po wielkim sukcesie reinterpretacji utworu „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał” w wykonaniu Sanah, Artura Rojka, Vito Bambino oraz Kwiatu Jabłoni, marka Tymbark powraca z nowym muzycznym projektem na miarę kolejnego sukcesu. Nowa wersja przeboju Skaldów, mająca swoją premierę dwa lata temu, spotkała się z tak olbrzymim entuzjazmem, że marka postanowiła nawiązać kolejną wyjątkową kolaborację. W tegorocznym składzie znalazła się Brodka – artystka konceptualna, która definiuje się na nowo z każdym kolejnym albumem, niezwykle utalentowany tekściarz, kompozytor i wokalista – Król, jeden z najbardziej rozpoznawalnych głosów w Polsce – Igo oraz Miuosh – raper i producent, który nie boi się realizować nawet najodważniejszych artystycznych projektów. Każdy z zaangażowanych artystów wykonał swoją część we własnym stylu. W ten sposób powstał utwór będący połączeniem czterech muzycznych światów, zarówno na płaszczyźnie wokalnej, jak i wizualnej.
Nowa wersja przeboju „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał” będzie pewnie sporym zaskoczeniem dla fanów oryginału. Producenci Jakub Galiński i Dominik Trębski nadali utworowi bardzo nowoczesnego i odważnego charakteru, co doskonale współgra z tegorocznym teledyskiem. Światy zaprezentowane w klipie stworzone zostały bowiem przy użyciu sztucznej inteligencji, a wymieszanie efektów wizualnych wygenerowanych przez AI z realistycznymi ujęciami pozwoliło stworzyć autentyczne, eklektyczne i intrygujące przedstawienie każdego artysty. Teledysk do „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał” to zdecydowanie więcej niż tylko wideo – to wynik nieustannego poszukiwania idealnego połączenia sztuki i technologii, którego celem jest zrewolucjonizowanie przyszłości sztuki wizualnej.
Najnowszy hit Tymbarku można zobaczyć
TUTAJ.
Kampania z wykorzystaniem nowej wersji utworu „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał” zaplanowana została wielokanałowo. Obejmie m.in. YouTube, Instagram, Facebooka, TikToka, Snapchata oraz działania z influencerami.
Kampanii towarzyszy także aktywacja, w której na dedykowanej stronie użytkownicy mogą odkryć unikalne muzyczne wideo oraz materiały z planu, a także skanując kapsle Tymbark wziąć udział w loterii, w której do wygrania są muzyczne nagrody! Więcej szczegółów dotyczących akcji można znaleźć na stronie
www.wszystkomigra.pl/.
Kreację i realizacja: Agencja DDB Warszawa
Dom produkcyjny: Moon Films
Booking artystów : East Eventz
Produkcja muzyczna: Jakub Galiński i Dominik Trębski – Piwnica u Galińskiego
Teledysk:
Rezyseria: Krzysztof Grajper
Zdjęcia: Maciek Ryter
Postprodukcja: Televisor studio
Dźwięk – Juice Sound
Produkcja części interaktywnej: Studio Kreatywne Lens That
Produkcja strony – Post Sticker
Organizacja loterii: NAV agency
Dom mediowy: Starcom
Współpraca influencerska: DAILY DOSE OF BEAUTY
Wsparcie PR: HOPE.
Źródło: Maspex
Fot: mat. prasowe