Trzy pytania do Magdaleny Ostapiuk, Junior Brand Managera w firmie Hortex kieruje Monika Górka.
W których kategoriach w segmencie dziecięcym widzicie największy potencjał?
Największy potencjał w kategorii dziecięcej drzemie w wodzie smakowej. Jest to jeden z największych segmentów oraz, co ważne, rośnie dynamicznie zarówno na wartości, jak i na wolumenie. Dlatego też, jako wiarygodna marka z wieloletnią tradycją, chcemy być częścią tego rynku, wprowadzając wodę smakową dla dzieci Hortex Aqua. Woda smakowa bez dodatku cukru jest atrakcyjna zarówno dla dzieci, jak i rodziców, którzy podejmują decyzje zakupowe. Stanowi ona zdrowszą alternatywę dla napojów gazowanych i innych słodkich napojów, które często zawierają dużą ilość cukru. Woda smakowa Hortex Aqua z licencją Minionki przyciąga uwagę dzieci, sprawiając, że picie wody staje się bardziej przyjemne i buduje zdrowe nawyki.
Czy licencje na produktach są ważne w kategorii dziecięcej?
Licencje na produktach są ważne i odgrywają istotną rolę, szczególnie w branży związanej z dziećmi. Najbardziej rozpoznawalne bajkowe postacie cieszą się ogromną popularnością wśród dzieci. Licencje pozwalają na wykorzystanie tej popularności i przyciągają konsumentów, którzy chcą mieć produkty z wizerunkami swoich ulubionych postaci. W kategoriach dziecięcych, licencja stanowi wyróżnik dla produktu, z którym chcą utożsamiać się dzieci, a co za tym idzie, pragną mieć ten produkt dla siebie.
Na co najbardziej zwraca uwagę konsument w dzisiejszych czasach wybierając produkty dla dzieci?
Jakość i bezpieczeństwo produktów dla dzieci jest priorytetem dla większości rodziców. Dzisiejszy konsument jest bardzo świadomy i wybiera produkty z czystą etykietą, czyli takie, które nie mają dodanego cukru, konserwantów czy sztucznych barwników. Z drugiej strony produkty dla dzieci powinny być atrakcyjne i ciekawe dla maluchów, żeby sprawiały im jak najwięcej radości. Konsument często bierze pod uwagę również renomę marki, jej historię i doświadczenie. Hortex jest marką z wieloletnią, bogatą tradycją, której ufają konsumenci.
Prognozy na najbliższe miesiące są zróżnicowane, a...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.