Wywiady

Trzy pytania do Magdaleny Ostapiuk, Junior Brand Managera w firmie Hortex

Środa, 09 sierpnia 2023 Autor: Monika Górka, HURT & DETAL Nr 08/210. Sierpień 2023
Trzy pytania do Magdaleny Ostapiuk, Junior Brand Managera w firmie Hortex kieruje Monika Górka.
W których kategoriach w segmencie dziecięcym widzicie największy potencjał?

Największy potencjał w kategorii dziecięcej drzemie w wodzie smakowej. Jest to jeden z największych segmentów oraz, co ważne, rośnie dynamicznie zarówno na wartości, jak i na wolumenie. Dlatego też, jako wiarygodna marka z wieloletnią tradycją, chcemy być częścią tego rynku, wprowadzając wodę smakową dla dzieci Hortex Aqua. Woda smakowa bez dodatku cukru jest atrakcyjna zarówno dla dzieci, jak i rodziców, którzy podejmują decyzje zakupowe. Stanowi ona zdrowszą alternatywę dla napojów gazowanych i innych słodkich napojów, które często zawierają dużą ilość cukru. Woda smakowa Hortex Aqua z licencją Minionki przyciąga uwagę dzieci, sprawiając, że picie wody staje się bardziej przyjemne i buduje zdrowe nawyki.

Czy licencje na produktach są ważne w kategorii dziecięcej?

Licencje na produktach są ważne i odgrywają istotną rolę, szczególnie w branży związanej z dziećmi. Najbardziej rozpoznawalne bajkowe postacie cieszą się ogromną popularnością wśród dzieci. Licencje pozwalają na wykorzystanie tej popularności i przyciągają konsumentów, którzy chcą mieć produkty z wizerunkami swoich ulubionych postaci. W kategoriach dziecięcych, licencja stanowi wyróżnik dla produktu, z którym chcą utożsamiać się dzieci, a co za tym idzie, pragną mieć ten produkt dla siebie.

Na co najbardziej zwraca uwagę konsument w dzisiejszych czasach wybierając produkty dla dzieci?

Jakość i bezpieczeństwo produktów dla dzieci jest priorytetem dla większości rodziców. Dzisiejszy konsument jest bardzo świadomy i wybiera produkty z czystą etykietą, czyli takie, które nie mają dodanego cukru, konserwantów czy sztucznych barwników. Z drugiej strony produkty dla dzieci powinny być atrakcyjne i ciekawe dla maluchów, żeby sprawiały im jak najwięcej radości. Konsument często bierze pod uwagę również renomę marki, jej historię i doświadczenie. Hortex jest marką z wieloletnią, bogatą tradycją, której ufają konsumenci.




tagi: Hortex , napoje , soki , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,