Z rynku FMCG

Lidl przedłuża współpracę w ramach programu Karty Dużej Rodziny

Wtorek, 08 sierpnia 2023
To kolejny rok, kiedy Lidl Polska przedłużył umowę z Ministerstwem Rodziny i Polityki Społecznej. Tym samym utrzymuje współpracę ze Związkiem Dużych Rodzin „Trzy Plus”, organizatorem Programu Karty Dużej Rodziny i dalej oferuje atrakcyjne zniżki dla jego uczestników!
Według najnowszych danych Kartę Dużej Rodziny posiada w Polsce ponad 3,46 mln osób1. Przysługuje ona członkom rodzin wielodzietnych, niezależnie od dochodów, wychowujących co najmniej trójkę dzieci. Ich beneficjenci mogą liczyć na szereg zniżek, które ułatwiają dostęp do rozmaitych usług oraz dóbr.

Sieć Lidl Polska, jako wieloletni partner ogólnopolskiego programu Karty Dużej Rodziny, po raz kolejny chce poprawić sytuację materialną rodzin. Posiadacze karty od 01.08.2023 do 31.07.2024 skorzystają w sklepach Lidl Polska z rabatu w wysokości 10% na produkty z 7 grup asortymentowych, tj.:

•    świeże owoce i warzywa z „Ryneczku Lidla”;
•    pieczywo z „Piekarni w sercu Lidla”;
•    artykuły marki „Kuchnia Lidla”;
•    artykuły marki „Crownfield”;
•    artykuły marki „Lupilu” (w tym pieluszki);
•    dania w słoiczkach dla dzieci marki „Lupilu”;
•    napoje marki „Solevita”.

Oprócz stałych grup promocyjnych, w sklepach stacjonarnych sieci, pojawią się oferty ograniczone czasowo. Posiadacze KDR od 01.08 do 31.12 br., będą mogli skorzystać z 10-procentowego rabatu, kupując ubrania i buty dla dzieci. Rabat obowiązuje również w ramach „Akcji Szkoła”, która obejmie artykuły szkolne oraz piśmiennicze, np.: piórniki, plecaki, tornistry, zeszyty, bloki, notesiki, ołówki, kredki, pisaki, długopisy czy gumki. Oferta potrwa do wyczerpania zapasów, lecz nie dłużej niż do 30.09.2023 r. Lista produktów objętych promocją będzie dostępna na stronie www.lidl.pl. W kolejnych miesiącach na klientów będą czekać dodatkowe promocje, podczas których taniej kupią artykuły dla dzieci (w tym zabawki i książki).

- W Lidl Polska zależy nam na polskich rodzinach, dlatego ze szczególną uwagą przysłuchujemy się ich potrzebom. Rosnąca inflacja, wakacyjne podróże czy nadchodzący rok szkolny to wyzwania, które mogą znacznie uszczuplić domowy budżet. Właśnie dlatego po raz kolejny przedłużyliśmy współpracę z Ministerstwem Pracy, Rodziny i Polityki Społecznej oraz ze Związkiem Dużych Rodzin „Trzy Plus”, aby beneficjenci Karty Dużej rodziny nadal otrzymywali atrakcyjny rabat 10% na wybrane artykuły. Wierzymy, że takie wsparcie odciąży rodziny wielodzietne, co pozwoli im z większym spokojem planować przyszłość – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of of Corporate Communications & CSR w Lidl Polska.

Więcej informacji o Karcie Dużej Rodziny w sieci Lidl pod linkiem.



Źródło: Lidl Polska
Fot: Lidl Polska



1  Chcę korzystać ze zniżek, ale jak? Karta Dużej Rodziny krok po kroku - Ministerstwo Rodziny i Polityki Spo-łecznej - Portal Gov.pl (www.gov.pl)


tagi: Lidl Polska , program Karty Dużej Rodziny , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,