Kampanie i Promocje

Carrefour obniża ceny we wszystkich własnych hiper- i supermarketach

Poniedziałek, 07 sierpnia 2023
Carrefour Polska obniża ceny we wszystkich własnych hiper- i supermarketach. Inicjatywa dotyczy nawet 2 tysięcy cen produktów w każdym sklepie i realizowana jest w ramach parasolowego programu oszczędnościowego “Akcji Antyinflacja”. Klienci nie muszą już czekać na promocje czy kupony, aby kupować taniej i wygodniej.
Jak pokazują dane GUS, już od ponad roku i 4 miesięcy utrzymuje się w Polsce dwucyfrowa inflacja. Podwyżki cen obejmują nie tylko artykuły spożywcze, ale także opłaty za media, paliwo czy wszelkiego rodzaju usługi. Mocno odbija się to na portfelach Polaków, których siła nabywcza z miesiąca na miesiąc maleje.

Carrefour dostrzegając ten negatywny trend, w ramach swojej Akcji Antyinflacja zdecydował się wprowadzić nawet do 2000 niskich cen tysięcy produktów w każdym ze sklepów własnych. Co ważne, obniżki dotyczą regularnych cen produktów - oznacza to, że klienci nie muszą polować na promocje czy kupony, aby skorzystać z tej ogólnopolskiej akcji.

W ramach nowego etapu Akcji Antyinflacja, zdecydowaliśmy się na wprowadzenie niskich cen dla szerokiego asortymentu produktów dostępnych w naszych sklepach. Naszym priorytetem jest zapewnienie klientom pewności oraz wygody podczas zakupów, eliminując konieczność polowania na promocje i rabaty. Decyzja o wprowadzeniu obniżek cen nie tylko przynosi korzyści konsumentom, ale ma także pozytywny wpływ na cały ekosystem handlowy. Niższe ceny generują wzrost aktywności zakupowej, co wpływa korzystnie na polską gospodarkę - mówi Marta Baran, Customer Relationship Management Director w Carrefour Polska.

Wśród produktów, które będą miały obniżoną regularną cenę, znajdują się między innymi: mleko, masło, sery, mąki, makarony, napoje, ryż, kawy, herbaty, lody, mydła czy papier toaletowy. To tylko niektóre z produktów, które  mają obniżoną cenę.

Wybrane artykuły będą w sklepach oznaczone informacją o obniżonej cenie.



Źródło: Carrefour
Fot: mat. prasowe


tagi: Carrefour Polska , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,