Konkursy i loterie

Wygraj ekoDOM Almette z kuchnią pod chmurką!

Piątek, 04 sierpnia 2023
Startuje 8. edycja Wielkiej Loterii Almette, w której do wygrania na własność jest całoroczny, ubezpieczony i w pełni urządzony ekoDOM w najwyżej położonej miejscowości w Polsce - Ząb. Tym razem jest to mała górska rezydencja z kuchnią pod chmurką! Aby mieć szansę na jej wygranie, należy kupić dowolny serek puszysty lub wiejski Almette i zarejestrować kod z opakowania na dedykowanej stronie internetowej. Dodatkowo 7 razy dziennie będą losowane nagrody o wartości 1000 zł.
Urządzony pod klucz stylowy ekoDOM z drewna świerkowego czeka na właściciela, czyli zwycięzcę 8. edycji Wielkiej Loterii Almette. Tym razem oszałamiający widok, z jednej strony na Giewont, a z drugiej na pasmo Babiej Góry, będzie można podziwiać nie tylko z balkonu, ale także z ogrodowej kuchni z grillem gazowym. Warto zauważyć, że to najwyżej położona kuchnia na świeżym powietrzu w Polsce – na wysokości aż 1013 m n.p.m.! Drewniano-murowana jest odporna na górski klimat i zachęca do urządzania przyjęć pod chmurką.

Mechanizm loterii – od lat niezmiennie prosty!

Aby wziąć udział w 8. edycji Wielkiej Loterii Almette, należy w terminie od 1 sierpnia do 31 października 2023 r. kupić dowolny produkt z rodziny Almette oznaczony platynką loteryjną, a następnie między 1 września a 31 października 2023 r. zarejestrować unikalny kod z opakowania na stronie www.almette.pl. Ważne jest zachowanie paragonu zakupu oraz wieczka z kodem, ponieważ to one, zgodnie z regulaminem zaakceptowanym przez Krajową Administrację Skarbową, uprawniają zwycięzcę do odbioru nagrody. Uczestnicy loterii zagrają nie tylko o w pełni urządzony ekoDOM z kuchnią ogrodową, ale także każdego dnia będą brać udział w losowaniu nagród pieniężnych: 7 x 1000 zł. Uwaga: jeden kod można zgłosić tylko raz, ale jedna osoba może zarejestrować dowolną ilość kodów, a każdy nowy kod to większa szansa na wygraną!

2.JPG

Nagroda główna – ekoDOM z kuchnią pod chmurką!

W tej edycji loterii ufundowano dla laureata nagrody głównej komfortowy całoroczny drewniany ekoDOM z 2 sypialniami i 2 łazienkami, który idealnie łączy klasyczny górski charakter z najnowszymi trendami w urządzaniu wnętrz. Bielone drewno, nadające lekko skandynawskiego sznytu, doskonale współgra z marmurowymi płytkami, a dodatek granatu i czerni sprawia, że wnętrze jest jednocześnie przytulne i eleganckie.  ekoDOM jest nie tylko stylowo urządzony, ale ekologiczny, energooszczędny i inteligentny. Kamienny cokół i grube drewniane ściany tworzą mocną, stabilną konstrukcję, a solidna izolacja spełnia normy energooszczędności. W efekcie zimą dom trzyma ciepło, a latem pozwala odetchnąć, ponieważ drewniane ściany gwarantują dobrą cyrkulację powietrza. Własna instalacja fotowoltaiczna wytwarza prąd na potrzeby ogrzewania i oświetlenia, a kominek, spełniający normy Ekoprojektu, zimą może stanowić jedyne źródło ciepła w całym domu. Wieloma funkcjami można sterować za pomocą smartfona, np. działaniem bezemisyjnego kotła elektrycznego czy włączaniem oświetlenia w poszczególnych pomieszczeniach. W ekoDOMU nie zabrakło zarówno energooszczędnych urządzeń AGD i RTV, czyli lodówki, pralki, zmywarki i telewizora, jak również drobnych elementów wyposażenia takich jak lampy, ręczniki czy zastawa stołowa. Ta ostatnia jest wręcz niezbędna, ponieważ na terenie tej małej posiadłości znajduje się zewnętrzna kuchnia z grillem gazowym pod chmurką. Wykonana z naturalnego drewna i podmurowana, jest solidna, odporna na górski klimat i bardzo przestrzenna. Można w niej urządzać niezapomniane przyjęcia z oszałamiającym widokiem na panoramę Tatr.

8. edycji Wielkiej Loterii Almette towarzyszyć będzie kampania mediowa obejmująca spoty telewizyjne oraz szerokie działania digital z wykorzystaniem stron www i social mediów. W promocję loterii zaangażowani zostaną także wybrani influencerzy.

Almette2023.jpg



Źródło: Quality Public Relations
Fot: mat. prasowe


tagi: ekoDOM , Almette , loteria , Wielka Loteria Almette , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,