Wiadomości

Herbapol-Lublin S.A. z nowym PR managerem ds. korporacyjnych

Środa, 02 sierpnia 2023
Anna Radowicka objęła obowiązki PR Managera ds. korporacyjnych w firmie Herbapol-Lublin S.A. Do jej głównych zadań należy opracowanie i realizacja strategii komunikacji firmy oraz dbałość o relacje z otoczeniem. Jednocześnie Anna Radowicka pozostaje na stanowisku PR & Social Media Managera, które piastuje od 2022 roku.
Anna Radowicka odpowiada obecnie za kształtowanie wizerunku firmy, jej marek oraz produktów poprzez kreację i egzekucję planu działań informacyjno-promocyjnych. Dba o efektywność komunikacji zewnętrznej oraz wewnętrznej, celem zapewnienia jak największego zasięgu, jak i wywołania zaangażowania strategicznych grup docelowych. Do jej obowiązków należy także kompleksowe zarządzanie wszystkimi profilami społecznościowymi oraz zapewnienie spójności strategii działań w przestrzeni mediów społecznościowych z ogólną strategią marketingową firmy i jej marek. W realizacji poszczególnych zadań ściśle współpracuje z Prezesem Zarządu, E-commerce Managerem, Brand Managerami, działem HR oraz R&D.

- Dobry wizerunek firmy opiera się na wielu solidnych fundamentach, a jednym z tych najbardziej istotnych jest z pewnością społeczna odpowiedzialność – mówi Anna Radowicka, PR Manager w firmie Herbapol-Lublin S.A. – Herbapol-Lublin działa w tym obszarze bardzo aktywnie, a efektywna komunikacja na temat naszego zaangażowania w dbałość o środowisko czy wsparcie społeczności lokalnych, będzie jednym z moich priorytetów. Niezwykle ważnym dla nas wydarzeniem będzie też przyszłoroczny jubileusz 75-lecia firmy, który chcemy szeroko komunikować.

Anna Radowicka ukończyła dwie specjalizacje na Wydziale Nauk o Żywności i Żywieniu Człowieka w warszawskiej SGGW. Pracując jako dietetyk, prowadziła wiele projektów oraz szkoleń dotyczących zdrowego odżywiania się. Współpracowała z renomowanymi firmami z branży FMCG.



Źródło: Herbapol-Lublin S.A.
Fot: mat. prasowe


tagi: Anna Radowicka , Herbapol-Lublin , personalia , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,