Kampania „Sposób na piękno" kierowana jest do aktywnych kobiet, które dbają o swój wygląd. Dlatego sieć Super-Pharm, będąca unikalnym połączeniem apteki, drogerii i perfumerii, stanowi idealne miejsce do przeprowadzenia akcji.
Kreacją i egzekucją kampanii zajął się Swiift. Agencja oparła mechanizm akcji na konkursie sms. Kupując dwa kosmetyki objęte promocją, klient ma szansę wygrać dwuosobową wycieczkę na Bali lub jeden ze 100 zestawów fitness. Swiift odpowiada również za kreację i produkcję materiałów przypółkowych oraz elementów nośnych, a także za kompleksową obsługę konkursu sms.
(maj)
tagi: Procter & Gamble ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...