Kampania „Sposób na piękno" kierowana jest do aktywnych kobiet, które dbają o swój wygląd. Dlatego sieć Super-Pharm, będąca unikalnym połączeniem apteki, drogerii i perfumerii, stanowi idealne miejsce do przeprowadzenia akcji.
Kreacją i egzekucją kampanii zajął się Swiift. Agencja oparła mechanizm akcji na konkursie sms. Kupując dwa kosmetyki objęte promocją, klient ma szansę wygrać dwuosobową wycieczkę na Bali lub jeden ze 100 zestawów fitness. Swiift odpowiada również za kreację i produkcję materiałów przypółkowych oraz elementów nośnych, a także za kompleksową obsługę konkursu sms.
(maj)
tagi: Procter & Gamble ,
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....