Kampanie i Promocje

Tymbark przygotowuje kolejną niespodziankę dla fanów polskiej muzyki

Poniedziałek, 24 lipca 2023
Po olbrzymim sukcesie reinterpretacji utworu „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał” w wykonaniu Sanah, Artura Rojka, Vito Bambino i Kwiatu Jabłoni, marka Tymbark przygotowuje kolejną niespodziankę dla fanów polskiej muzyki. Przed oficjalną premierą najnowszej wersji wystartowała aktywacja „Pod kapslem wszystko mi gra!”, w której skanując kapsle Tymbark w dedykowanej aplikacji będzie można poznać tegoroczny skład, zobaczyć ekskluzywne materiały oraz wygrać vouchery do wykorzystania na eventim.pl.
„Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał” to jedna z najpopularniejszych piosenek miłosnych w historii polskiej muzyki. Od lat mocno kojarzona z marką Tymbark, tego lata doczeka się kolejnej reinterpretacji, dzięki współpracy marki z popularnymi artystami. Jeszcze przed planowaną na 7 sierpnia br. premierą, marka uruchomiła aplikację, dzięki której fani za pomocą kapsli z napojów Tymbark, mają możliwość dostępu do ekskluzywnych i niepublikowanych wcześniej treści. Kapsle Tymbarku można skanować dowolną ilość razy. Im więcej zeskanowanych kapsli, tym więcej dostępnych materiałów. Najbardziej aktywni uczestnicy nie tylko przedpremierowo odkryją tegorocznych artystów zaangażowanych w projekt oraz teledysk, ale również zobaczą ekskluzywne materiały wideo dostępne jedynie w aplikacji dostępnej pod adresem ar.wszystkomigra.pl/. Każdy obejrzany materiał wideo to jeden los w loterii. Co tydzień do wygrania czeka 10 voucherów o wartości 300 zł oraz 30 voucherów o wartości 100 zł do wykorzystania na eventim.pl.

Więcej szczegółów dotyczących nowej akcji Tymbarku można znaleźć na stronie  www.wszystkomigra.pl/.

Kampania zaplanowana została wielokanałowo. Obejmie m.in. YouTube, Instagram, Facebooka, TikToka, Snapchata oraz działania z influencerami.

Agencja reklamowa: DDB Warszawa
Dom produkcyjny: Moon Films
Booking artystów: East Eventz
Produkcja muzyczna: Jakub Galiński i Dominik Trębski – Piwnica u Galińskiego
Reżyseria teledysku: Krzysztof Grajper
Zdjęcia: Maciek Ryter
Postprodukcja: Televisor studio
Dźwięk: Juice Sound
Produkcja części interaktywnej: Lens That
Produkcja strony: Post Sticker
Organizację loterii: NAV Agency
Dom mediowy: Starcom
Działania z influencerami: DAILY DOSE OF BEAUTY
Wsparcie PR: HOPE



Źródło: Grupa Maspex
Fot: mat. prasowe


tagi: Tymbark , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,