Czy Polacy chętnie biorą udział w promocjach konsumenckich/loteriach?
Od pewnego czasu obserwujemy ogromne zainteresowanie Polaków wszelkimi rodzajami promocji. Największym uznaniem cieszą się loterie, które nie wymagają dużego zaangażowania, z prostym mechanizmem i atrakcyjnymi nagrodami. Nagrody pieniężne są najbardziej pożądane (na drugim miejscu są rzeczowe). I nie jest to wcale zaskakujące. Gotówka jest ważna praktycznie dla każdego – pozwala zaspokoić zarówno podstawowe potrzeby, jak i spełnić marzenia. Konsumentami kieruje chęć oszczędności ale i zabawy. A zatem wyjściowe nastawienie klientów nam sprzyja. Dlatego też w okresie wakacji uruchamiamy loterię na plastry Suchej Krakowskiej i Suchej Żywieckiej.
Jakie są trendy rozwoju kategorii spożywczych w Polsce?
W ostatnich latach obserwujemy „kulturę podgryzania”, czyli poszukiwania przekąsek w małych opakowaniach, o walorach zdrowotnych, takich jak wysoka zawartość białka, błonnika czy witamin lub składników funkcjonalnych. Przekąska zastępuje posiłek, ma dawać energię a przede wszystkim może być spożywana w domu, jak i poza nim: on-the-go. Młodzi konsumenci pokolenia „Z” sięgają po przekąski przynajmniej raz dziennie, zaś pokolenie „X” poszukuje wygody i naturalności.
Czy marka Olewnik stawia na innowacyjne produkty?
Innowacje to przyszłość, również w przestrzeni spożywczej. Znając trendy rynkowe, możemy odpowiedzieć konsumentowi w postaci produktu spełniającego jego oczekiwania i potrzeby. Przykładem są przekąski w formie kabanosa (ENJOY MIXED), które w swoim składzie posiadają zarówno wysokiej jakości mięso, jak i składniki roślinne. W ten sposób budujemy wizerunek naszej marki jako innowacyjnej i nowoczesnej, gwarantującej jakość i najlepszy smak. Bowiem doświadczenie nie powinno służyć temu, aby odtwarzać te same schematy, lecz być bazą do rozwoju i odkrywania tego co nowe!
tagi: Olewnik , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Łukasz Chałaczkiewicz awansował na Dyrektora Generalnego...
Planowana przez rząd podwyżka akcyzy na alkohol – o 15% w...
Z początkiem września stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży...
Inflacja to dziś największa obawa liderów biznesu –...
Eksperci przewidują dalszy wzrost popularności tej formy...
Nasilają się konflikty na wsi wraz z napływem nowych...
Główny Inspektor Pracy ocenia projekt pozytywnie, widząc w...
Forum Obywatelskiego Rozwoju (FOR) alarmuje: projekt ustawy o...