Czy Polacy chętnie biorą udział w promocjach konsumenckich/loteriach?
Od pewnego czasu obserwujemy ogromne zainteresowanie Polaków wszelkimi rodzajami promocji. Największym uznaniem cieszą się loterie, które nie wymagają dużego zaangażowania, z prostym mechanizmem i atrakcyjnymi nagrodami. Nagrody pieniężne są najbardziej pożądane (na drugim miejscu są rzeczowe). I nie jest to wcale zaskakujące. Gotówka jest ważna praktycznie dla każdego – pozwala zaspokoić zarówno podstawowe potrzeby, jak i spełnić marzenia. Konsumentami kieruje chęć oszczędności ale i zabawy. A zatem wyjściowe nastawienie klientów nam sprzyja. Dlatego też w okresie wakacji uruchamiamy loterię na plastry Suchej Krakowskiej i Suchej Żywieckiej.
Jakie są trendy rozwoju kategorii spożywczych w Polsce?
W ostatnich latach obserwujemy „kulturę podgryzania”, czyli poszukiwania przekąsek w małych opakowaniach, o walorach zdrowotnych, takich jak wysoka zawartość białka, błonnika czy witamin lub składników funkcjonalnych. Przekąska zastępuje posiłek, ma dawać energię a przede wszystkim może być spożywana w domu, jak i poza nim: on-the-go. Młodzi konsumenci pokolenia „Z” sięgają po przekąski przynajmniej raz dziennie, zaś pokolenie „X” poszukuje wygody i naturalności.
Czy marka Olewnik stawia na innowacyjne produkty?
Innowacje to przyszłość, również w przestrzeni spożywczej. Znając trendy rynkowe, możemy odpowiedzieć konsumentowi w postaci produktu spełniającego jego oczekiwania i potrzeby. Przykładem są przekąski w formie kabanosa (ENJOY MIXED), które w swoim składzie posiadają zarówno wysokiej jakości mięso, jak i składniki roślinne. W ten sposób budujemy wizerunek naszej marki jako innowacyjnej i nowoczesnej, gwarantującej jakość i najlepszy smak. Bowiem doświadczenie nie powinno służyć temu, aby odtwarzać te same schematy, lecz być bazą do rozwoju i odkrywania tego co nowe!
tagi: Olewnik , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...