Ruszyła druga edycja muzycznej kampanii społecznej Kompanii Piwowarskiej
Poniedziałek, 10 lipca 2023
Kampania społeczna pod hasłem „PIJ z UMIAREM – To się rymuje", w której najważniejszym przekazem jest odpowiedzialne spożywanie alkoholu wystartowała na początku lipca. Sercem akcji jest utwór muzyczny Pij feat. Umiar – to się rymuje.
Kompania Piwowarska od lat szerzy ideę odpowiedzialnego picia m.in. poprzez kampanie edukacyjne skierowane do określonych odbiorców. „PIJ z UMIAREM – To się rymuje" celowo ruszyła na początku wakacji.
– W każdej akcji stawiamy na wiarygodność, dlatego tak ważna jest dla nas forma przekazu – dopasowana do odbiorców, która nie opiera się na nakazach i zakazach. W tegorocznej kampanii będzie sporo treści edukacyjnych o tym, jak nie stracić kontroli podczas dobrej zabawy w okresie wakacyjnym – mówi Grzegorz Adamski, kierownik ds. public affairs i zrównoważonego rozwoju w Kompanii Piwowarskiej.
Utwór Pij feat. Umiar – to się rymuje, będący sercem kampanii wykonują dwie antagonistyczne postaci – Pij i Umiar. Pijem jest raper PIH, a w rolę Umiara wciela się aktor – Andrzej Grabowski. Jest to zderzenie dwóch imprezowych archetypów: imprezowicza Pija lubiącego się bawić, który często traci kontrolę i następnego dnia ponosi tego konsekwencje i Umiara – pełnego klasy, głosu rozsądku, który umie bawić się z głową. W utworze Pij feat. Umiar to się rymuje panowie prowadzą „dialog” w kwestii odpowiedzialnego spożywania alkoholu.
– Bardzo dużą wagę przykładamy do interaktywności, bo przekaz jest bardziej skuteczny i prawdziwy, jeśli jest współtworzony z odbiorcami kampanii – dodaje Grzegorz Adamski.
Podobnie jak w zeszłorocznej kampanii „Alkohol i samochód? To się nie rymuje” wszyscy zainteresowani akcją mają okazję współtworzyć tekst do utworu Pij feat. Umiar – to się rymuje. Swoje propozycje z użyciem frazy „picie z umiarem” można zamieszczać na kanałach social media Kompanii Piwowarskiej: Instagramie i Facebooku. Dodatkowo zaangażowani uczestnicy mają szansę wygrać wejściówki na letnie festiwale.
Akcja wystartowała na początku lipca i zakończy się we wrześniu premierą teledysku do Pij feat. Umiar – to się rymuje w wykonaniu PIHa i Andrzeja Grabowskiego.
Autorem kampanii jest agencja V&P, która odpowiada również za kompleksową obsługę: od pomysłu, przez produkcję, współpracę z artystami i influencerami oraz organizację konkursów dla uczestników. Agencja zajęła się również planowaniem i zakupem mediów na potrzeby akcji.
Firmy muszą zmienić podejście do zużycia energii...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.