Kampanie i Promocje

Cezary Pazura, Ciocia Liestyle i Patec orzeźwiają bez słodzenia!

Środa, 05 lipca 2023
Nowe twarze Żywiec Zdrój

To już kolejny rok z Cezarym Pazurą, jednym z najpopularniejszych aktorów w Polsce, w roli ambasadora produktów mocno gazowanych Żywiec Zdrój. Kampania, za którą odpowiada agencja GONG bazuje na niesłabnącej, memicznej wręcz popularności kultowego filmu Kiler. Pod hasłem „Co Ty wiesz o orzeźwieniu” Cezary Pazura „walczy” z przesłodzonym światem, promując zdrowsze orzeźwienie*, jakie oferuje Żywiec Zdrój Mocny Gaz. Osobiście nie lubię słodzonego, bo cenię sobie zdrowy styl życia. Uznaję przede wszystkim wodę. Tym chętniej kolejny rok z rzędu współpracuję z Żywiec Zdrój – mówi sam Cezary o kampanii. Do grona bohaterów dołącza teraz dwójka topowych polskich influencerów: Ciocia Liestyle oraz Patec.

Moc orzeźwienia, zero słodzenia!

Lato to czas, gdy poszukujemy orzeźwienia. Połączenie krystalicznej, źródlanej wody wraz z mocnymi bąbelkami to świetna alternatywa dla słodzonych napojów*. Cukier, słodziki, barwniki czy konserwanty warto ograniczyć, gdy chcemy się zdrowo orzeźwić. Przyjemność, rześkość, a do tego zero kalorii – także w dostępnych wariantach smakowych  – oto dlaczego Mocny Gaz to prawdziwa moc orzeźwienia.

Start kampanii

W ramach kampanii, która rusza od lipca 2023 r., pojawią się nowe spoty reklamowe i materiały digital. Za kreacje i realizację odpowiada agencja GONG, spot wyreżyserował Adrian Chudek, produkcja to zasługa Movie Beats, a planowaniem mediów zajął się EssenceMediacom. Kampania będzie miała również swoją mocną odsłonę w mediach społecznościowych, gdzie zaangażują się znani influencerzy.

Najnowszy spot reklamowy marki Żywiec Zdrój można zobaczyć TUTAJ


Przechwytywanie_1.JPG


*Woda pomaga w utrzymaniu prawidłowej regulacji temperatury organizmu. Celem uzyskania deklarowanego działania należy spożywać dziennie co najmniej 2 litry wody z różnych źródeł. Ważna jest zbilansowana dieta oraz zdrowy tryb życia.



Źródo: Żywiec Zdrój
Fot: mat. prasowe




tagi: Cezary Pazura , Ciocia Liestyle , Patec , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,