Konkursy i loterie

Żywiec startuje z loterią „Cho na Ż”

Poniedziałek, 26 czerwca 2023
Wystartowała nowa loteria marki Żywiec – „Cho na Ż”, w której codziennie do wygrania są m.in. nagrody pieniężne w wysokości 10 tys. zł, bilety na koncerty Męskiego Grania oraz karty podarunkowe do wykorzystania w serwisie Allegro.pl. Loteria trwa od 26 czerwca do 27 października 2023 roku. Podobnie jak w ubiegłym roku, partnerem aktywacji jest Allegro Lokalnie.
„Cho na Ż” to loteria promocyjna, w której do codziennie do wygrania jest 10 tys. zł, bilety na koncerty Męskiego Grania, karty podarunkowe do wykorzystania w serwisie Allegro.pl oraz kody na zestawy pięciu wirtualnych Monet Allegro. W tym roku w loterii po raz pierwszy można wygrać bilety na dowolny koncert tegorocznej trasy Męskie Granie oraz na koncerty trasy 2024!

Aby wziąć udział w loterii, należy kupić dowolne piwo marki Żywiec (butelka lub puszka) posiadające kod pod kapslem lub zawleczką i zarejestrować kod na stronie www.zywiec.com.pl lub w komunikatorze Messenger na Facebooku Żywca. Kody można rejestrować codziennie od godziny 6.00 do 23.59. W promocji biorą udział wszystkie piwa Żywiec, także w wersji bezalkoholowej. Loteria trwa od 26 czerwca do 27 października 2023 roku.

– Wracamy z niezwykle lubianą przez konsumentów loterią – mówi Ewa Stefanowicz, BTL Activation Manager. – W tym roku w ramach platformy „Cho na Ż” zapraszamy konsumentów do wychodzenia do ludzi i wspólnych spotkań, a nagrody w naszej loterii idealnie tę ideę wspierają – dodaje Stefanowicz.

Loteria otrzyma duże wsparcie w punktach sprzedaży. Autorem konceptu i obsługą digital zajmuje się agencja Artegance. Kampanie dla Żywca planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE.

Partnerem loterii już po raz trzeci jest Allegro Lokalnie.



tagi: Żywiec , loteria , Cho na Ż , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,