Tym razem, we współpracy z Włodi4444, powstały brandowe wersje bomberki oraz bucket hat. Za pomocą udostępnionych na Instagramie filtrów VR, użytkownicy zdecydują, który z gadżetów zostanie wyprodukowany w limitowanej ilości dla największych fanów marki.
W ramach nowej kampanii, Włocławek zachęca do wspólnej zabawy w mediach społecznościowych. Na profilu marki, udostępniono 2 filtry VR, dzięki którym użytkownicy Instagrama mają możliwość przymierzenia dwóch najnowszych gadżetów Włocławka – bomberki oraz bucket hat, powstałych we współpracy z Włodi4444 (https://www.instagram.com/wlodi4444/). Decyzja o tym, który z Włocławkowych dodatków zostanie wyprodukowany w limitowanej ilości 25 szt., zostanie podjęta na podstawie popularniejszego z dwóch dostępnych filtrów. Wśród najciekawszych prac, autorzy najbardziej kreatywnych, zostaną nagrodzeni realnymi gadżetami.
Firmy muszą zmienić podejście do zużycia energii...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.