Kampanie i Promocje

Kotlin oddaje hołd Polskim Mistrzom Grilla

Środa, 21 czerwca 2023
Kampania TRIBUTE DLA MISTRZÓW GRILLA to lekka i zabawna komunikacja marki, podkreślająca znaczenie wspólnych spotkań przy grillu. Dodatkowo konkurs, w którym konsumenci mają za zadanie nagrać zabawne video z grillem w roli głównej, pozwala odkryć w sobie jednego z 6 nowych bohaterów marki Kotlin.
Kampania Kotlin podkreśla, że Polacy to bez wątpliwości Mistrzowie Grilla. Komunikacja ma na celu oddanie im hołdu, zachęcając do wspólnego grillowania w gronie najbliższych, z wykorzystaniem produktów marki. Głównymi bohaterami kampanii jest 6 Mistrzów Grillowania, przedstawionych na etykietach produktowych. Wśród nich poznajemy Władcę Płomieni, Asa Kiełbas, Turbomarynatora, Królową Żaru, Króla Kaszanki oraz Szaszłykowego Mistrza. Kotlin w swojej kampanii z humorem oddaje klimat, jaki towarzyszy podczas wspólnych spotkań przy grillu zaznaczając, że grillować może każdy! W lipcu, marka startuje także z konkursem, którego celem jest nagranie krótkiego wideo nawiązującego do jednego z 6 Mistrzów Grillowania. Autorzy najciekawszych filmików, zostaną nagrodzeni jedną z 50 bluz Kotlin, oraz unikatowym rotatorem grillowym, stworzonym przez markę specjalnie na tę okazję. Finałem kampanii będzie materiał stworzony ze zwycięskich nagrań konkursowych.

Kampania Digital jest prowadzona za pośrednictwem VOD oraz social mediów, a także na nośnikach OOH.  

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=VbJKJUd5W-U

KOTLIN___Mistrzowie_Grilla_KV.jpg

Agencja reklamowa:

Reżyseria spotu - Feeders i Andiamo
Etykiety - WRD
Dodatkowe wsparcie reklamowe: standy grillowe w sklepach
Dom mediowy: Starcom



Źródło: GRUPA MASPEX


tagi: GRUPA MASPEX , Kotlin , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,