Z rynku FMCG

Kubuś Waterrr otwiera swój wirtualny świat na Roblox - 3 krainy i ponad 200 nagród do wygrania.

Wtorek, 20 czerwca 2023
Od 19 czerwca, gracze mogą zanurzyć się w Rajskej Głębinie, rywalizować w Przystani Sportu i tańczyć na Wyspie Muzyki razem ze swoimi ulubionymi influencerami.
Kalifornijski Skatepark, Rrrajski Wulkan, Lodowa Jaskinia, czy przejazd tyrolką nad wąwozem, to tylko niektóre z atrakcji jakie skrywa Waterrrland. Każdy avatar może odkrywać zaskakujące zakamarki Waterrrland przy okazji rywalizując z innymi graczami w mini grach zdobywając punkty w rankingu.

Najlepsi z najlepszych zgarną mega nagrody – konsolę z grą taneczną, kamerę sportową oraz hulajnogę. Ale spokojnie! W Waterrrland każdy może poczuć się zwycięzcą. Dla pozostałych graczy zostały przewidziane także nagrody pocieszenia. Wyniki rankingu można sprawdzać na leaderboardach w grze Waterrrland oraz na landing page. Tegorocznej kampanii będą towarzyszyć topowi influencerzy ze świata gaming’u i lifestyle’u. Akcja została wsparta spotem 15s i 6s w serwisie YouTube. Konkurs potrwa do 6 sierpnia, jednak to nie będzie koniec dobrej zabawy w Waterrrland! W wirtualnym świecie Waterrr każdy będzie mógł bawić się, odkrywać, rywalizować lub po prostu chillować nawet po zakończeniu kampanii.

Link do spotu: (438) Wskakuj do świata Waterrrland na Robloxie - YouTube
Landing page kampanii: Wskakuj do Waterrrland - Kubuś (kubus.pl)

Agencja reklamowa: os3
Dom mediowy: BeLoud & One House; Starcom
Produkcja spotu: Game Changer



tagi: Kubuś Waterrr , wirtualny świat , Roblox , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,