Kampania marki Kubuś „WATERRR - NAWADNIA”, skupia się wokół ważnego tematu uzupełniania płynów, zwłaszcza wśród najmłodszych. Woda odpowiedzialna jest za prawidłowe działanie wielu kluczowych procesów w ciele człowieka, dlatego warto dostarczać ją systematycznie do organizmu w różnej postaci. Jedną z takich alternatyw jest woda smakowa Kubuś Waterrr, która nie tylko doskonale orzeźwia i gasi pragnienie, ale dodatkowo nawadnia. Wybierając jeden z wielu owocowych wariantów smakowych, dzieci dostarczają do organizmu wodę, niezbędną podczas wysokich temperatur czy wzmożonego wysiłku fizycznego. Waterrr bez dodatku cukru z zawartością soku owocowego sprawia, że najmłodsi chętniej sięgają po dodatkową porcję płynów, a wygodna butelka z korkiem-niekapkiem, pozwala zabrać ją w każdą z wakacyjnych podróży. Woda smakowa marki Kubuś, nie zawiera dodatku cukru, syropu glukozowo-fruktozowego, konserwantów oraz barwników, co daje gwarancję dobrego składu oraz smaku lubianego przez dzieci.
Kampania będzie prowadzona za pośrednictwem telewizji, VOD oraz platformy Youtube. Szczegóły dostępne będą także w social mediach (Facebook, Instagram) oraz na nośnikach OOH oraz Digital.
Link do spotu:
https://youtu.be/6zPCC0FmZLs
Reżyser: Tomasz Knittel
Agencja reklamowa odpowiedzialna za spot: Brainbox
Produkcja spotu: Dom Produkcyjny Grupy Maspex
Postprodukcja: XANTUS
Muzyka: Mafia Mike
Udźwiękowienie: Juice Sound
Dom mediowy: Starcom
Źródło: MASPEX