Kampanie i Promocje

Zadbaj o nawadnianie organizmu razem z Kubusiem

Wtorek, 20 czerwca 2023
Kampania „WATERRR – NAWADNIA” przypomina o systematycznym uzupełnianiu płynów, zwłaszcza wśród dzieci. Orzeźwiająca woda smakowa Waterrr bez dodatku cukru z zawartością soku owocowego, to idealny dodatek do wakacyjnych przygód.
Kampania marki Kubuś „WATERRR - NAWADNIA”, skupia się wokół ważnego tematu uzupełniania płynów, zwłaszcza wśród najmłodszych. Woda odpowiedzialna jest za prawidłowe działanie wielu kluczowych procesów w ciele człowieka, dlatego warto dostarczać ją systematycznie do organizmu w różnej postaci.  Jedną z takich alternatyw jest woda smakowa Kubuś Waterrr, która nie tylko doskonale orzeźwia i gasi pragnienie, ale dodatkowo nawadnia. Wybierając jeden z wielu owocowych wariantów smakowych, dzieci dostarczają do organizmu wodę, niezbędną podczas wysokich temperatur czy wzmożonego wysiłku fizycznego. Waterrr bez dodatku cukru z zawartością soku owocowego sprawia, że najmłodsi chętniej sięgają po dodatkową porcję płynów, a wygodna butelka z korkiem-niekapkiem, pozwala zabrać ją w każdą z wakacyjnych podróży. Woda smakowa marki Kubuś, nie zawiera dodatku cukru, syropu glukozowo-fruktozowego, konserwantów oraz barwników, co daje gwarancję dobrego składu oraz smaku lubianego przez dzieci.
 
Kampania będzie prowadzona za pośrednictwem telewizji, VOD oraz platformy Youtube. Szczegóły dostępne będą także w social mediach (Facebook, Instagram) oraz na nośnikach OOH oraz Digital.  

Link do spotu:  https://youtu.be/6zPCC0FmZLs

Reżyser: Tomasz Knittel
Agencja reklamowa odpowiedzialna za spot: Brainbox
Produkcja spotu: Dom Produkcyjny Grupy Maspex
Postprodukcja: XANTUS
Muzyka: Mafia Mike
Udźwiękowienie: Juice Sound
Dom mediowy: Starcom



Źródło: MASPEX



tagi: kampania , WATERRR – NAWADNIA , Kubuś , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,