Z rynku FMCG

Duet wybitnych komentatorów sportowych w platformie „Jesteśmy na TY”

Piątek, 16 czerwca 2023
Od 16 czerwca głównymi bohaterami komunikacji marki Tyskie Kompanii Piwowarskiej będą Mateusz Borek i Dariusz Szpakowski.
– Darek i Mati są jak jin i jang. Chyba pierwszy raz możemy zobaczyć ich razem w akcji w takim wymiarze, i muszę przyznać, że jest to elektryzujące przejście na TY – stwierdza Tycjan Lewandowski, brand director Tyskie.

Duet jest dobrze znany Polakom z najważniejszych wydarzeń w historii polskiego sportu. Na przykładzie tej pary Tyskie zachęca do przyglądania się relacjom i refleksji – czy wspólna pasja pomaga być na TY mimo różnicy stylów i pokoleń.

– Komentatorskie legendy – Darek i Mateusz w prawdziwej relacji, która jest jak dobry mecz, w naturalny sposób przybliżają ideę Tyskiego. Po prostu są sobą i są na TY. Jestem przekonany, że Polacy pokochają tę parę – mówi Paweł Drubkowski, senior brand manager Tyskie.

Autorami odświeżonej platformy jest Agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki Tyskie. Spot wyreżyserował Tadeusz Śliwa – reżyser i współscenarzysta komediodramatu „(Nie)znajomi”, „Ucho prezesa”, „Gang Zielonej rękawiczki” (Netflix), wielu teledysków i filmów reklamowych. Autorem zdjęć jest Mikołaj Syguda. Za produkcję odpowiada Kuba Ranik i zespół MOON films, postprodukcję – Televisor, udźwiękowienie – Juice. Planowaniem mediów zajmuje się Agencja Mediowa Zenith.



Źródło: Kompania Piwowarska
Fot: mat. prasowe


tagi: Borek , Szpakowski , platforma Jesteśmy na TY , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,