Kategorie produktów

Trzy pytania do Edyty Zębali, Dyrektor Marketingu w ZM Silesia

Czwartek, 15 czerwca 2023 Autor: Monika Górka, HURT & DETAL Nr 06/208. Czerwiec 2023
Trzy pytania do Edyty Zębali, Dyrektor Marketingu w ZM Silesia kieruje Monika Górka.
Sezon grillowy w pełni. Oferta produktowa dostępna na rynku jest szeroka – czym wyróżniają się Wasze produkty na tle konkurencji?

Z jednej strony Polacy wybierając ofertę na grilla ciągle sięgają po klasyki. Z drugiej strony – coraz mocniej ujawnia się trend wybierania zdrowszych i bardziej dietetycznych produktów, także na grilla. Jako producent wędlin Duda i Cedrob proponujemy zarówno wyroby klasyczne, jak i ich drobiowe odpowiedniki, dzięki którym klienci mogą sięgnąć po produkty o niższej zawartości tłuszczu i kaloryczności. Jesteśmy częścią koncernu Cedrob, dzięki czemu możemy zaoferować klientom wędliny drobiowe z najlepszego polskiego kurczaka, produkowanego według zasady „od ziarna do stołu”.

Produkty z Państwa oferty, które warto mieć na półce sklepowej to…

Oczywiście na półce nie powinno zabraknąć hitu poprzedniego sezonu grillowego – kiełbasy beskidzkiej z czosnkiem niedźwiedzim. Dużą popularnością w naszej ofercie cieszy się kiełbasa śląska w wersji drobiowej, kiełbasa biała z kurczaka czy nowe odsłony klasycznych kiełbasek grillowych – mowa tu m.in. o kiełbaskach smakowych bez osłonki, które na półce dostępne są w kilku opcjach – z chilli, z serem, w stylu włoskim czy karmazynowe.

Na jakie aspekty produktów mięsnych zwracają uwagę konsumenci?

Oprócz trendu prozdrowotnego, w wyborach grillowych obserwujemy także zainteresowanie konsumenta opakowaniem. Klient chętniej sięga po produkty w atrakcyjnych wizualnie i praktycznych opakowaniach. Oprócz odświeżenia szaty graficznej gamy produktów grillowych marki Duda, proponujemy także na przykład kiełbasę drobiową marki Cedrob w poręcznym woreczku z uchwytem i listwą otwórz/zamknij. To bardzo praktyczne rozwiązanie, zwłaszcza kiedy spotkanie grillowe odbywa się spontanicznie i udajemy się na nie prosto ze sklepu, zabierając ze sobą zakupy.



Fot: mat. redakcji



tagi: ZM Silesia , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,