Z rynku FMCG

SPAR Express otwiera kolejne sklepy

Wtorek, 13 czerwca 2023
Sieć SPAR uruchomiła 6 nowych sklepów na stacjach benzynowych – w Ostródzie (woj. warmińsko-mazurskie), Malborku, Starogardzie Gdańskim, Jabłowie, Żukowie (woj. pomorskie) oraz w miejscowości Michale (woj. kujawsko-pomorskie). Placówki mają od 23 do 65 m2 sali sprzedaży, są otwarte całą dobę, każdy posiada też strefę Bean Tree Cafe – oferującą gorące napoje i ciepłe dania.
Klienci w placówkach SPAR mogą kupić polskie produkty w atrakcyjnych cenach, a także bardzo dobrej jakości wyroby pod marką własną SPAR, których asortyment jest wciąż rozwijany. Sieć SPAR dynamicznie rozwija się w całej Polsce i szuka kolejnych lokalizacji.

“Sieć SPAR systematycznie powiększa się w całej Polsce. Jesteśmy w dużych miastach – ale także w małych miejscowościach i na wsi. Nasi partnerzy handlowi to dynamiczni, polscy przedsiębiorcy – którzy prowadzą biznesy w swoich miejscowościach, gdzie mieszkają i są szanowani. To jest największa wartość dla nas – zyski naszych partnerów. My jako sieć pracujemy nad rentownością – nie skupiamy się na zarabianiu czy transferowaniu zysków – wręcz przeciwnie, inwestujemy w Polsce, bo widzimy, jak perspektywiczny jest to rynek i jak niezwykle przedsiębiorczy są nasi partnerzy. Jesteśmy wobec nich lojalni i chcemy pracować z nimi przez wiele lat. Tak postrzegamy dobrze zbudowaną i zarządzaną sieć detaliczną. Widzimy, że formaty SPAR Mini i SPAR Express są bardzo popularne w mniejszych miejscowościach – głównie ze względu na bliskość i bardzo atrakcyjną ofertę asortymentową. A dzięki sieci SPAR klienci i partnerzy mogą też korzystać z atrakcyjnych promocji cenowych i akcji lojalnościowych. Zamierzamy kontynuować działania rozpoczęte i realizowane od roku: rozwój sieci i dołączanie nowych placówek, ogólnopolskie akcje promocyjne i lojalnościowe, które budują rozpoznawalność marki SPAR oraz wspierają sprzedaż naszych partnerów detalicznych, a także wprowadzanie nowych konceptów. Będziemy rozwijać nasze formaty, jakie jak TOPS! Liquor, Bean Tree Cafe, SPAR Mini i SPAR Expres” – podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu sieci SPAR w Polsce.

Ważnym aspektem konceptu biznesowego sieci SPAR są produkty marki własnej. W jej ofercie jest już ponad 600 indeksów, a w planach jest zwiększenie asortymentu do 1000 pozycji. Dzięki produktom SPAR klient otrzymuje szeroki wybór produktów codziennego użytku w najlepszej relacji ceny do jakości, natomiast partnerzy handlowi osiągają wysoką marżę i konkurencyjne ceny.

Ponadto produkty SPAR odpowiadają na potrzeby klientów, którzy żyją w pośpiechu, ale jednocześnie chcą dobrze się odżywiać, dlatego SPAR wprowadził w ubiegłym roku nową markę dań gotowych i napojów Fresh to go at SPAR. Ponadto, w trosce o szczególne potrzeby klientów SPAR, oferta marki własnej została rozszerzona o linię produktów bezglutenowych, w ramach której dostępne są ciastka, biszkopty, makarony i mąki. Linia ta już zyskała uznanie konsumentów, czego wyrazem jest wyróżnienie jej w prestiżowym plebiscycie.

Sieć SPAR została także nagrodzona w plebiscycie Business Idea 2023 w kategorii „Polecany Koncept Biznesowy". Nagrodę wręczono podczas Targów Business Idea Kraków, które są co roku okazją do wymiany doświadczeń i spotkań biznesowych dla kilku tysięcy przedstawicieli biznesu.



Źródło: Spar
Fot: mat. prasowe




tagi: SPAR Express , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,