McDonald’s oficjalnie dołącza do grona partnerów 4. edycji FEST Festivalu w Chorzowie i zapowiada swoją strefę edukacyjną na terenie wydarzenia. Partnerstwo z festiwalem, który z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością, jest kolejną odsłoną kampanii marki „Jutro zależy od nas”, promującej działania na rzecz planety.
Śląsk to wyjątkowe miejsce na mapie McDonald’s w Polsce. Działa tam najliczniejsza grupa franczyzobiorców marki, a w regionie znajduje się najdłużej funkcjonująca restauracja w kraju. Również na Śląsku, a dokładnie w Parku Śląskim w Chorzowie, odbywa się FEST Festival, czyli jedno z najważniejszych wydarzeń muzycznych w Polsce. Tegoroczna edycja, która odbędzie się w dniach 9-13 sierpnia, zapowiada się wyjątkowo, bo oprócz artystów światowego formatu takich jak The Chemical Brothers, Kasabian czy Peggy Gou, na wydarzeniu będzie obecny również McDonald’s. Partnerstwo zostało ogłoszone 24 maja podczas specjalnej imprezy na warszawskiej Pradze, w której udział wzięli jedni z najważniejszych Influencerów w branży.
Przez 4 dni festiwalu miłośnicy dobrej muzyki będą mogli być częścią wyjątkowego wydarzenia. Organizatorzy co roku dokładają wszelkich starań by chorzowskie święto muzyki było czymś więcej niż konwencjonalną imprezą. Dlatego partnerstwo McDonald’s z FEST Festivalem naturalnie wpisuje się w to podejście oraz kolejną odsłonę kampanii marki „Jutro zależy od nas”, skupiającej się wokół procesu obiegu zamkniętego opakowań w restauracjach McDonald's.
Wierzymy, że jutro zależy od nas, ale również od nas, konsumentów, dlatego w ramach współpracy stawiamy na niestandardową komunikację, aby dotrzeć do młodych odbiorców w miejscu im bliskim i ważnym. Na terenie festiwalu powstanie wyjątkowa strefa edukacyjna McDonald’s, która w interaktywny sposób przybliży ideę obiegu zamkniętego opakowań w naszych restauracjach. Uczestnicy festiwalu zobaczą, co dzieje się z papierowymi opakowaniami, które trafiają do naszych koszy i dowiedzą się w jaki sposób dajemy odpadom drugie życie. W ramach akcji EcoHeroes, zadbamy również o czystość na terenie festiwalu, a uczestnicy będą mogli skorzystać ze specjalnej, limitowanej oferty znajdującej się w pobliskiej restauracji – zaznacza Magdalena Wasilewska, Brand Manager McDonald’s Polska.
Więcej informacji o tym w jaki sposób McDonald’s zamyka obieg opakowań w swoich restauracjach, redukuje plastik, segreguje i przetwarza odpady można znaleźć na stronie: https://mcdonalds.pl/jutro-zalezy-od-nas/.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.