Decyzje, jakie firmy podejmują w zakresie CSR, czyli społecznej odpowiedzialności biznesu, muszą uwzględniać proekologiczne działania, technologie i postawy. Inicjatywy podejmowane przez Hochland Polska na rzecz osiągania oszczędności w zużyciu zasobów naturalnych i minimalizowania wpływu procesów produkcyjnych na stan środowiska zostały wyróżnione przez „Gazetę Finansową”, która przyznała Hochland tytuł Ekologiczna Firma 2023.
Zmiany klimatyczne i światowy kryzys energetyczny to ogromne wyzwanie dla firm z sektora produkcyjnego. Każde przedsiębiorstwo mające w planach rozwój, a jednocześnie świadomie budujące swoją strategię wizerunkową, musi w niej uwzględniać swoją ingerencję w naturę. Działania prowadzone w kluczowych dla jej ochrony obszarach muszą zaś być etyczne i transparentne. Najlepsze efekty i wymierne korzyści przynoszą inicjatywy, które są spójne z misją i wizją firmy, a jednocześnie realizowane przez jej pracowników. Tak działa Hochland Polska – Ekologiczna Firma 2023 „Gazety Finansowej”.
W ostatnich latach pozabiznesowa odpowiedzialność małych i dużych przedsiębiorstw przeszła ogromną transformację. W efekcie temat ochrony środowiska to już nie przyciągający konsumentów chwyt marketingowy, a często jedna z podstaw skutecznego funkcjonowania na rynku. W Hochland Polska Zrównoważony Rozwój od wielu lat stanowi jeden z pięciu filarów strategii, ponieważ zdajemy sobie sprawę, że przyroda i środowisko mają szczególne znaczenie dla branży mleczarskiej. Dlatego cała Grupa Hochland podjęła zobowiązanie na rzecz ochrony klimatu. Ustalono hierarchię postępowania obejmującą przede wszystkim unikanie emisji, redukcję i optymalizację oraz kompensację tych emisji, których nie udało się uniknąć. Tytuł Ekologiczna Firma 2023 „Gazety Finansowej” to dowód na to, że nasze szerokie aktywności na polu proekologicznym i wdrażanie innowacyjnych działań oraz inwestycji stanowią wyznacznik trendów i określają kierunek, w jakim powinien podążać odpowiedzialny biznes – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.