Na stronie www.jupik.com pojawi się nowy serial internetowy - Jupik Team zabierze dzieci w fascynującą podróż dookoła świata. Pojawią się nowe postaci, zadania, niezwykłe miejsca i zagadki oraz nowa gra związana z przygodami Jupik Teamu. Serial będzie można obejrzeć co tydzień również na kanale youtube.
Każde dziecko ma szansę wziąć udział w konkursie i wygrać wyjazd na Jupik Camp. Dzieci, po zarejestrowaniu się na stronie tworzą wraz z przyjaciółmi czteroosobowe zespoły.W ramach codziennego treningu z Jupik Teamem każdy członek zespołu otrzymuje ciekawe zadania i quizy, których poprawne rozwiązanie zasila punktami konto Teamu. W ramach promocji pojawiają się również zadania specjalne, które dostępne są po wpisaniu kodu z promocyjnych butelek Jupika.
W czteropakach Jupika umieszczone zostały innowacyjne kolekcjonerskie karty z postaciami Jupik Teamu w 3D (20 wzorów), wykorzystujące technologię Augmented Reality - użyte po raz pierwszy na polskim rynku. Dzieci mogą wymieniać się kartami, zbierać je i za każdą kartę zdobywać kolejne punkty dla swojego teamu. W promocyjnym multipaku znajdą się najpopularniejsze smaki Jupika: cherry cola, jabłko, multiwitamina, truskawka.
Za współzawodnictwo na stronie www.jupik.com, co miesiąc do wygrania są atrakcyjne nagrody: konsole Wii, iPody, plecaczki i wiele innych gadżetów. Finałowa nagroda to wakacyjny wyjazd na Jupik Camp dla 15 czteroosobowych drużyn. 60 dzieci spędzi atrakcyjne sierpniowe wakacje, z których każdy dzień przyniesie im nowe wrażenia, zbuduje nowe przyjaźnie i nauczy wielu nowych rzeczy.
"Chcemy, żeby dzieci dobrze się bawiły oraz czerpały z gry ze swoimi przyjaciółmi mnóstwo pozytywnych wrażeń. Udział w zabawie dostarczy im nie tylko emocji związanych z rywalizacją, ale także pozwoli na odkrycie ciekawostek ze świata kultury, sportu, historii" - mówi Agnieszka Dziwok, Brand Manager Hoop Polska, producenta napoju dla dzieci Jupik.
Promocja będzie wsparta silną kampanią telewizyjną. Już 17 maja rusza emisja spotu reklamowego zarówno w stacjach ogólnopolskich (TVP, Polsat), jak i w najpopularniejszych stacjach dziecięcych(Jetix Play, Zig Zap, Nickelodeon, Disney XD oraz Cartoon Network).
W TVP i Polsacie spoty ukazywać się będą przy programach dla dzieci, popularnych bajkach i filmach familijnych, a w stacjach dziecięcych w całej ramówce. Kampania telewizyjna będzie wspierana kampanią online na dziecięcych witrynach internetowych.
Promocja jest również wspierana w punktach sprzedaży oraz w prasie handlowej.
(Monika Dawiec)
tagi: Jupik ,
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....