Nowości

Nowe, smaczne przekąski od marki Tarczyński – kabanosy Nadziane

Piątek, 02 czerwca 2023
Tarczyński, lider kabanosów w Polsce, wprowadza na rynek kolejną nowość. Nadziane to wyjątkowe kabanosy z nadzieniem w dwóch wariantach smakowych. Nowe produkty są już dostępne w sprzedaży.
Cheddar i czosnek – tymi smakami są wypełnione nowe kabanosy Tarczyński w formie nadziewanych paluszków. Jak zapewnia producent, Nadziane dają gwarancję eksplozji smaku. Każdy kęs to połączenie wysokiej jakości mięsa oraz cheddara lub czosnku, które wzmacniają smakowe wrażenia i sprawiają, że ma się ochotę sięgać po więcej.

Nowość marki Tarczyński to propozycja dla każdego, kto szuka smacznej i pożywnej przekąski. Dzięki opakowaniu typu doypack z zamknięciem strunowym, które w Polsce posiadają wyłącznie kabanosy marki Tarczyński, Nadziane można dowolnie otwierać, zamykać i mieć przy sobie. Dlatego miłośnicy przekąszania kabanosów mogą delektować się ich smakiem tak samo poza domem, jak i na wygodnej kanapie lub gamingowym fotelu.

– Polacy pokochali kabanosy, ceniąc je za smak, pożywność i wygodę jedzenia. Jednocześnie wciąż oczekują nowości na rynku. Dlatego jako lider kategorii cały czas ją rozwijamy, a Nadziane to dowód, że kabanosy mogą nieustannie zaskakiwać – mówi Tomasz Tarczyński, członek zarządu oraz dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński S.A.  – To nowe spojrzenie na kabanosy, a zarazem produkt, w którym każdy znajdzie coś dla siebie. Bazujemy bowiem na znanych i lubianych smakach oraz innowacyjnej technologii produkcji – dodaje.

Nadziane to już druga linia kabanosów z nadzieniem od marki Tarczyński. Pierwszymi produktami tego rodzaju były kabanosy paluszki Extreme z pikantnym nadzieniem jalapeño lub piri-piri. Nadziane w dwóch wariantach smakowych -  cheddar lub czosnek, są dostępne w sprzedaży od końca maja.

Obecnie udziały firmy Tarczyński w sprzedaży kabanosów w Polsce wynoszą 67 proc., co daje jej pozycję niekwestionowanego lidera kategorii. Dzięki ciągłemu rozwojowi oferty i wdrażaniu innowacji marka Tarczyński ma istotny wpływ na dynamiczny rozwój kabanosów w Polsce.



Źródło: Tarczyński


tagi: Tarczyński , przekąski , kabanosy Nadziane , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,