Nowa kampania „Ekipa na Życie” Grant’s powstała we współpracy z braćmi Kacperczyk, utalentowanymi muzykami, którzy jako rodzeństwo tworzą prawdziwą siłę zespołu i razem przeżywają najważniejsze chwile w rozwoju swojej muzycznej kariery. Ich niewątpliwa pasja, talent i zgranie stanowią inspirację dla kampanii Grant’s, która promuje wartość silnych więzi i wzajemnego wsparcia. Marka zachęca do trzymania się razem z ludźmi, którzy są nam bliscy, a także z tymi, których dopiero poznajemy, a z którymi od razu łapiemy wspólny kontakt. Inspiruje również do poszukiwania idealnej ekipy, która nie tylko wspiera w trudnych momentach, ale również dodaje uśmiechu i radości w każdej przeżytej wspólnie chwili. Bo najlepsza ekipa jest na całe życie!
„Ekipa na Życie”Grant’s od zawsze podkreśla znaczenie współpracy i siły zespołu, wyznaje zasadę, że sukcesy nie są dziełem jednej osoby, lecz efektem wspólnych wysiłków wielu twórców. Dzięki temu działając razem, jesteśmy w stanie osiągnąć więcej, niż działając w pojedynkę. Wraz z braćmi Kacperczyk marka tworzy zgraną ekipę, gdzie talent muzyczny spotyka się z mistrzowską precyzją wytwarzania whisky.
Oprócz promowania kolektywizmu i siły zespołu celem kampanii jest zwiększanie świadomości marki Grant's, zwłaszcza w odniesieniu do wariantu premium - Grant's Triple Wood 12YO.
Grant's Triple Wood 12YO, to niezwykła whisky wyróżniająca się unikalnym smakiem i aromatem, dzięki starzeniu w trzech różnych rodzajach drewna:
- beczce po Sherry, która odpowiada za intensywną nutę przypraw,
- beczce z amerykańskiego dębu, która nadaje subtelnej, waniliowej gładkości,
- beczce po Bourbonie zapewniającej słodycz brązowego cukru.
Dzięki tym trzem beczkom whisky Grant’s Triple Wood 12YO odznacza się bogatym i złożonym smakiem. 12-letni wariant marki Grant’s Triple Wood stanowi idealną propozycję dla koneserów, którzy poszukują wyjątkowej jakości. Dowodem uznania tego unikatowego wariantu są liczne nagrody.
W ramach kampanii zaplanowano szerokie działania marketingowe w tym również emisję spotów, które zostaną opublikowane na oficjalnym profilu marki w mediach społecznościowych. Spot promujący kampanię można obejrzeć, klikając w poniższy link:
https://www.facebook.com/GrantsWhiskyPolska/posts/6254767717944538.
Dodatkowo przewidziano aktywacje konsumenckie w Social Mediach oraz w punktach sprzedaży. Dla celów promocyjnych stworzone zostaną specjalnie zaprojektowane materiały POS, a także będą prowadzone działania PR.
Za koncept strategiczny oraz ideę kreatywną kampanii, a także nadzór nad produkcją odpowiada agencja Peppermint. Natomiast obsługą mediów społecznościowych zajmuje się zespół agencji Social Leaders.