„Największa w historii marki”. JBB Bałdyga promuje ofertę grillową w kampanii digital
Środa, 31 maja 2023
Wystartowała największa w historii JBB Bałdyga kampania digitalowa promująca ofertę grillową tej jednej z najpopularniejszych marek mięsnych w Polsce. Działania pod hasłem „Grilluje w całej Polsce” potrwają przez najbliższe miesiące.
Kampania online swoim zasięgiem obejmuje całą Polskę. Działania oparte są przede wszystkim na portalu YouTube oraz kampanii display w największych portalach internetowych w Polsce. Marka planuje także aktywności performance w zakresie inspiracji kulinarnych na grilla. Wszystkie te działania wspierane są przez trwającą w radiu RMF FM kampanię bazującą na spotach radiowych oraz lokowanie produktów w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Dodatkowo całość wspierana jest PR-owo oraz trade marketingowo przez cały czas trwania kampanii.
– Marka JBB od lat dynamicznie się rozwija zyskując sympatię kolejnych zadowolonych klientów w całym kraju I tak claim „Grilluje w całej Polsce” będący hasłem naszej największej kampanii marketingowej w historii nawiązuje wprost do głównego hasła marki JBB Bałdyga, czyli „Smakuje w całej Polsce”. A my od kilku lat bardzo mocno inwestujemy w zakresie promocji i marketingu w digital – to dla nas najważniejszy kanał komunikacji marketingowej, dzięki któremu docieramy bezpośrednio do naszych konsumentów. W ten sposób stale pracujemy nad umocnieniem wizerunku marki JBB, jako prokonsumenckiej i oferującej doskonałe wyroby, a także nad stałym wzrostem jej rozpoznawalności wśród różnych grup konsumentów. Z roku na rok widzimy wymierne efekty naszych działań co pokazuje, że obraliśmy słuszną strategię rozwoju w obszarze komunikacji marketingowej – mówi Andrzej Kowalski, dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga.
Za koncept kreatywny odpowiada agencja Yellow Crocodiles, a zakupu mediów JBB dokonało we własnym zakresie.
JBB Bałdyga to polska, rodzinna firma, obecna na rynku już 30 lat. W tym czasie powstało jedno z największych, najbardziej innowacyjnych i najbezpieczniejszych przedsiębiorstw w branży mięsnej w Polsce. Do najbardziej znanych jego marek należą: JBB, Masarnia u Józefa oraz Polanki.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.