Kampanie i Promocje

Julia Garner i Simone Ashley dołączają do George'a Clooneya w nowej reklamie Nespresso

Poniedziałek, 29 maja 2023
Gwiazdorska obsada celebruje niezapomniany smak kawy Nespresso Vertuo
Reklama została stworzona w charakterystycznej dla poprzednich kampanii, żartobliwej formie. Supergwiazdy udowadniają w niej, że Nespresso dostarcza niezrównanych doznań kawowych dla każdego i gwarantuje najlepszy smak kawy na wyciągnięcie ręki. Motywem przewodnim kampanii jest wybór idealnej mieszanki, co Nespresso obróciło w formę humorystycznej rywalizacji pomiędzy George’m a Julią. Jak potoczą się losy naszych aktorów i kto wygra ten zakład? Zakończenie może okazać się sporym zaskoczeniem dla wszystkich!

Podczas tworzenia reklamy George Clooney powiedział: Z Julią Garner i Simone Ashley pracowało się świetnie i wszyscy mieliśmy okazję wnieść do filmu własne osobowości. Nie lubię traktować siebie zbyt poważnie, więc nie przeszkadzało mi to, że dałem się przechytrzyć tej dwójce i że to właśnie ja musiałem założyć jaskraworóżowy kask motocyklowy. Myślę też, że wypadło to całkiem nieźle.

Komentując swój pierwszy występ reklamowy dla Nespresso, Julia Garner powiedziała: Uważam się za nieoficjalną ambasadorkę kawy, więc praca nad kampanią Nespresso u boku tak niesamowitych aktorów była spełnieniem moich marzeń! Bardzo podobał mi się żartobliwy scenariusz i klimat filmu, który potwierdził moje podejrzenia -  ja zdecydowanie dopasowuję smaki kawy do nastroju, jaki w danej chwili odczuwam.

Simone Ashley dodała: Uwielbiam równowagę dowcipu i elegancji w telewizyjnych reklamach Nespresso. Co jest ważne, zawsze skupiają się na bardzo istotnej kwestii, jaką jest recykling i dbanie o środowisko!

Reklamę skomentowała także Melanie Brinbaum, Chief Brand Officer Nespresso: Jesteśmy bardzo podekscytowani, że możemy pokazać światu naszą nową kampanię, po raz pierwszy łączącą George'a Clooneya, Julię Garner i Simone Ashley. Wspaniale oddaje ona różnorodność kaw Nespresso, które można stworzyć dzięki naszej kolekcji Vertuo, tym samym zapewniając klientom za każdym razem niezapomniany smak.

Nespresso___The_Bet___George_Clooney__Julia_Garner__Simone_Ashley.jpg




Źródło: Nestlé Nespresso


tagi: Julia Garner , Simone Ashley , George Clooney , Nespresso , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,