– Nasza Stokrotka powstała z myślą o możliwości robienia tańszych zakupów i ich łatwiejszego zaplanowania. Stale rozwijamy nasze rozwiązanie, proponując klientom atrakcyjne akcje promocyjne i dodając nowe, przydatne funkcjonalności. Wraz z uruchomieniem przelewów Płatków i Znaczków, oszczędzać można jeszcze więcej i szybciej – mówi Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.
Z aplikacji Stokrotki korzysta już ponad 1,5 miliona osób. W kwietniu tego roku na podstawie opinii użytkowników w Google Play i App Store Nasza Stokrotka ponownie została najlepiej ocenianą aplikacją wśród ogólnopolskich sieci spożywczych1.
1 Wynik uzyskany na podstawie ocen aplikacji lojalnościowych uśredniony dla Google Play i App Store w kwietniu 2023 r.
tagi: aplikacja , Nasza Stokrotka , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...