Bohaterem najnowszego spotu marki Żywiec jest rysownik Henryk Sawka. Podobnie jak jego poprzednicy został zaprezentowany w kontekście swojej pasji, którą na co dzień realizuje - w tym przypadku ilustratora i satyryka.
Piąty z kolei film reklamowy, wchodzący w skład rozpoczętej w styczniu br. kampanii komunikacyjnej marki Żywiec, tak jak pozostałe utrzymany jest w czarno-białej stylistyce, skupiającej uwagę na bohaterze. Każda odsłona prezentuje postać wyróżniającą się swoim indywidualizmem i konsekwencją w podejmowanych działaniach - cechami, z którymi utożsamia się marka Żywiec.
Po podkreślającym konieczność jasnego określania celów aktorze Krzysztofie Majchrzaku, Wojciechu Waglewskim, który słowami piosenki przekonuje, że wszystko jest możliwe, walecznym Tomaszu Adamku i pełnym charyzmy Bogdanie Wencie, mówiącym o motywującej roli niepowodzeń przyszedł czas na bohatera, który rysując świat w krzywym zwierciadle, w niezwykle trafny sposób pokazuje otaczającą nas męską rzeczywistość.
(Monika Dawiec)
tagi: Żywiec ,
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....