Bohaterem najnowszego spotu marki Żywiec jest rysownik Henryk Sawka. Podobnie jak jego poprzednicy został zaprezentowany w kontekście swojej pasji, którą na co dzień realizuje - w tym przypadku ilustratora i satyryka.
Piąty z kolei film reklamowy, wchodzący w skład rozpoczętej w styczniu br. kampanii komunikacyjnej marki Żywiec, tak jak pozostałe utrzymany jest w czarno-białej stylistyce, skupiającej uwagę na bohaterze. Każda odsłona prezentuje postać wyróżniającą się swoim indywidualizmem i konsekwencją w podejmowanych działaniach - cechami, z którymi utożsamia się marka Żywiec.
Po podkreślającym konieczność jasnego określania celów aktorze Krzysztofie Majchrzaku, Wojciechu Waglewskim, który słowami piosenki przekonuje, że wszystko jest możliwe, walecznym Tomaszu Adamku i pełnym charyzmy Bogdanie Wencie, mówiącym o motywującej roli niepowodzeń przyszedł czas na bohatera, który rysując świat w krzywym zwierciadle, w niezwykle trafny sposób pokazuje otaczającą nas męską rzeczywistość.
(Monika Dawiec)
tagi: Żywiec ,
Herbapol-Lublin został uhonorowany tytułem „Odpowiedzialny...
Grupa Żabka została po raz pierwszy objęta kompleksową...
Z analizy sklepowej ekspozycji, przeprowadzonej przez spółkę...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...
Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji...
Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać...
Inflacja napędza spiralę...
Absurdów podatkowych nie brakuje...