Kampanie i Promocje

Henryk Sawka w kolejnej odsłonie kampanii Żywca

Poniedziałek, 17 maja 2010
Henryk Sawka dołączył do grona bohaterów kampanii komunikacyjnej marki Żywiec. Film reklamowy z udziałem rysownika można oglądać od 17 maja.

Bohaterem najnowszego spotu marki Żywiec jest rysownik Henryk Sawka. Podobnie jak jego poprzednicy został zaprezentowany w kontekście swojej pasji, którą na co dzień realizuje - w tym przypadku ilustratora i satyryka.

Piąty z kolei film reklamowy, wchodzący w skład rozpoczętej w styczniu br. kampanii komunikacyjnej marki Żywiec, tak jak pozostałe utrzymany jest w czarno-białej stylistyce, skupiającej uwagę na bohaterze. Każda odsłona prezentuje postać wyróżniającą się swoim indywidualizmem i konsekwencją w podejmowanych działaniach - cechami, z którymi utożsamia się marka Żywiec.

Po podkreślającym konieczność jasnego określania celów aktorze Krzysztofie Majchrzaku, Wojciechu Waglewskim, który słowami piosenki przekonuje, że wszystko jest możliwe, walecznym Tomaszu Adamku i pełnym charyzmy Bogdanie Wencie, mówiącym o motywującej roli niepowodzeń przyszedł czas na bohatera, który rysując świat w krzywym zwierciadle, w niezwykle trafny sposób pokazuje otaczającą nas męską rzeczywistość.

(Monika Dawiec)

tagi: Żywiec ,