Przeprowadzone w 2022 roku globalne badanie na temat zachowań konsumentów wykazało, że łącznie 79% ankietowanych chciałoby w 2023 roku wieść bardziej zrównoważone życie. Zielone zmiany widoczne są także w branży kosmetycznej.
Wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów, ale także z myślą o ekologicznych rozwiązaniach dla planety, Garnier podjął zobowiązania i już w 2020 roku wyznaczył sobie konkretne zadania do realizacji na kolejne 5 lat. Raport dotyczący ekologicznych postępów – Sustainability Progress Report, przedstawił serię zrównoważonych celów marki na nadchodzące lata, takich jak m.in.: 95% składników pochodzenia roślinnego, mineralnego lub z gospodarki obiegu zamkniętego do 2030 roku; 1500 nieuprzywilejowanych społeczności na świecie, które otrzymają pomoc aż do 2025 roku dzięki programowi Solidarity Sourcing Program. O wszystkich przełomowych działaniach marki Garnier w stronę zrównoważonego rozwoju można było dowiedzieć się 24 kwietnia w Muzeum Narodowym w Warszawie, gdzie odbyło się wydarzenie pod hasłem „Greener Never Stops”. Podczas eventu zostały przedstawione najważniejsze przedsięwzięcia i cele marki.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.