Kampanie i Promocje

Kolejna odsłona kampanii „TymbarkuJEMY”

Piątek, 19 maja 2023
Wystartowała wiosenno-letnia odsłona kampanii telewizyjnej promującej napoje Tymbark. W nowym spocie marka podkreśla, że okazji do tymbarkowania, czyli spędzania czasu przy wspólnym posiłku, na świeżym powietrzu, jest jeszcze więcej!
Wiosna i lato to czas pikników, wakacji pod namiotem, grillowania ze znajomymi i obiadów z rodziną w ogrodzie. Okazji do spotkań z bliskimi przy wspólnym stole może być mnóstwo, a ich dużą zaletą jest możliwość przebywania na świeżym powietrzu i korzystania ze słońca. W letni klimat wspólnych posiłków doskonale wpasują się napoje Tymbark, które nie tylko zapewnią owocowe orzeźwienie, ale przede wszystkim sprawią, że każda z tych chwil będzie smakowała jeszcze lepiej.

W ramach kampanii marka zachęca do cieszenia się słońcem, dobrym jedzeniem i towarzystwem bliskich wraz z napojami Tymbark. To wspólne bycie razem przy posiłku – czyli tymbarkowanie – może przybierać różne formy. Tymbarkować można we dwoje, ze znajomymi lub z rodziną. W ogrodzie na działce, w miejskim parku lub nad wodą – najważniejsze, by być tu i teraz, w obecności bliskich. Cieszyć się wspólnym posiłkiem, który zawsze smakuje lepiej w towarzystwie napojów Tymbark.

Spot będzie emitowany w telewizji od 18 maja wraz ze wsparciem w kanale digital (Instagram, Facebook).

Link do spotu: https://youtu.be/vvrz55U7Y0Q

Agencja reklamowa: Publicis – kreacja i produkcja
Produkcja: wewnętrzny dom mediowy Maspex
Dom Mediowy: Starcom



tagi: kampania , TymbarkuJEMY , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,