Kampanie i Promocje

Ale nowość! Rusza kampania dla Tymbark Just Plants

Czwartek, 18 maja 2023
Startuje kampania wspierająca wprowadzenie nowości przez Tymbark: napojów roślinnych Just Plants. Działania skupiają się na zaprezentowaniu bogatej oferty produktów oraz wskazaniu ich najważniejszych zalet: kremowości, smaku, i prostego, dobrego składu, które wyróżniają je na tle konkurencji.
Spot kampanijny to obrazy różnych okazji spożycia napojów Tymbark Just Plants. Dzięki temu, że są dostępne w kilku smakach i pojemnościach, świetnie sprawdzą się jako dodatek do śniadań: koktajli, owsianek czy naleśników. Dla tych, którzy szukają wartościowych składników, napoje roślinne Just Plants będą doskonałym sposobem na dostarczanie organizmowi porcji witamin D i B12 oraz wapnia bez dodatku cukru. Z kolei fanom idealnej pianki w kawie do gustu przypadnie wersja Barista.

Kampanii towarzyszy hasło „Tymbark Just Plants. Jakieś ale? Żadnych ale!”, które zbiera wszystkie powody, dlaczego warto sięgnąć po napoje roślinne Tymbarku. Szeroka oferta produktów została stworzona po to, by odpowiedzieć na różne potrzeby konsumentów i ułatwić wprowadzenie roślinnych zamienników mleka do codziennej diety.

Spot będzie widoczny w telewizji, VOD, na YouTube, w social mediach (Instagram, Faceobok, TikTok) oraz na nośnikach OOH. W ramach kampanii swoje działania poprowadzą infuencerzy i nanoinfluencerzy. Dodatkowe wsparcie reklamowe zapewnią media: Uwielbiam.pl, allegro.pl.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=-B66ZbKoi-U

Agencja reklamowa: Publicis, DDOB, Streetcom
Produkcja: Dom Produkcyjny Maspex
Dom mediowy: Starcom



tagi: kampania , Tymbark Just Plants , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,