Zwycięska reklama prezentuje postać Kostka - znanego także z reklam telewizyjnych promujących czekoladę Alpen Gold - wygodnie rozpartego na wprost czekolady z okienkiem przywodzącej na myśl telewizor, czyli „okno" na świat. Kreacje towarzyszące kampanii produktu przygotowała agencja reklamowa Grupa66 Ogilvy.
Uwagę jury konkursu zwróciły także layouty: Ravioli Street - pizzerii w Olsztynie promującej największą pizzę w mieście oraz salonu Sobiesław Zasada Warszawa - największego salonu Volkswagena w Polsce.
Konkurs City Plakat organizowany jest wspólnie przez firmę reklamy zewnętrznej Cityboard Media i Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej w Warszawie. Jury (wykłądowcy SWPS) co miesiąc wybiera trzy najlepsze layouty prezentowane w danym miesiącu na nośnikach Cityboard Media. Plakaty, które na przestrzeni roku zajmą pierwsze miejsca w comiesięcznych odsłonach konkursu, będą ubiegać się o tytuł Plakatu Roku i towarzyszące mu nagrody: konsultację specjalisty z SWPS do layoutu przy następnej kampanii, a także miesięczną kampanię reklamową na nośnikach 6x3 m od Cityboard Media gratis. Rozstrzygnięcie nastąpi we wrześniu 2010 roku.
(Maja Święcka)
Transakcja sprzedaży obejmowała portfolio sześciu dużych...
Dzisiaj, na terenie zakładu produkcyjnego Grupy MLEKOVITA w...
Ponad 7,8 mln zł spółka przeznaczyła na dywidendę dla...
Wykonawcy muszą się przygotować na problemy z...
Sprawdź kod PKD swojej działalności i otrzymaj dofinansowanie...
Obok konkurencji z Ukrainy są nim także liczni pośrednicy...
Zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna...
Z danych udostępnionych przez Ministerstwo Finansów, w...