Wiadomości

Okienko z widokiem na... wygraną

Poniedziałek, 17 maja 2010
„Okienko z widokiem na orzechy" - layout reklamujący czekoladę marki Alpen Gold (Kraft Foods Polska) pokonał konkurencję wygrywając starcie o kwietniowy tytuł Plakatu Miesiąca w konkursie City Plakat.

Zwycięska reklama prezentuje postać Kostka - znanego także z reklam telewizyjnych promujących czekoladę Alpen Gold - wygodnie rozpartego na wprost czekolady z okienkiem przywodzącej na myśl telewizor, czyli „okno" na świat. Kreacje towarzyszące kampanii produktu przygotowała agencja reklamowa Grupa66 Ogilvy.

Uwagę jury konkursu zwróciły także layouty: Ravioli Street - pizzerii w Olsztynie promującej największą pizzę w mieście oraz salonu Sobiesław Zasada Warszawa - największego salonu Volkswagena w Polsce.

Konkurs City Plakat organizowany jest wspólnie przez firmę reklamy zewnętrznej Cityboard Media i Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej w Warszawie. Jury (wykłądowcy SWPS) co miesiąc wybiera trzy najlepsze layouty prezentowane  w danym miesiącu na nośnikach Cityboard Media.  Plakaty, które na przestrzeni roku zajmą pierwsze miejsca w comiesięcznych odsłonach konkursu, będą ubiegać się o tytuł Plakatu Roku i towarzyszące mu nagrody: konsultację specjalisty z SWPS do layoutu przy następnej kampanii, a także miesięczną kampanię reklamową na nośnikach 6x3 m od Cityboard Media gratis. Rozstrzygnięcie nastąpi we wrześniu 2010 roku.

(Maja Święcka)