Konkursy i loterie

Lech wystartował z loterią pełną muzycznych nagród

Środa, 17 maja 2023
1 maja wystartowała druga edycja letniej loterii Lecha. Do końca sierpnia można wygrać jedną z 50 tysięcy koszulek z fragmentami tekstów artystów takich jak: Natalia Szroeder, Kukon, OKI, Kaliber 44 i Ten Typ Mes, lub jeden z 2 tysięcy przenośnych głośników.
Zeszłoroczna wakacyjna loteria Lecha cieszyła się ogromną popularnością – zarejestrowano ponad 3,5 miliona kodów. W tym roku ponownie warto grać o nagrody! Aby wziąć udział w loterii wystarczy kupić dowolne piwo marki Lech w promocyjnym opakowaniu, zeskanować znajdujący się na nim kod QR lub wejść na stronę loterialech.pl i wpisać specjalny kod, który znajduje się pod zawleczką lub kapslem. Tylko tyle potrzeba, żeby od razu dostać informację, czy się wygrało.

Chociaż Lech ciągle rozwija się i jest na bieżąco z trendami, niezmiennie związany jest z muzyką. Marka Kompanii Piwowarskiej jest obecna na największych festiwalach muzycznych i aktywnie wspiera artystów. W najbliższych miesiącach Lech będzie obecny jako sponsor tytularny na Lech Polish Hip-Hop Festival & Music Awards, a także jako sponsor 29. Pol’and’Rock Festival.

To dlatego, codziennie od 1 maja do 31 sierpnia można wygrywać w loterii muzyczne nagrody. Do zgarnięcia są 2 tysiące głośników marki Sony oraz 50 tysięcy koszulek z hitowymi tekstami następujących artystów: OKI, Kukon, Ten Typ Mes, Franek Kimono, Bober, Kaliber 44, MOR W.A., Natalia Szroeder. Do wygrania są także t-shirty dedykowane dla Lech Polish Hip-Hop Festival & Music Awards oraz Pol'and'Rock Festival.



Źródło: Kompania Piwowarska



tagi: Kompania Piwowarska , Lech , loteria , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,