Kampanie i Promocje

Najnowsza kampania sieci Auchan z myślą o świadomych i korzystnych wyborach klienta

Poniedziałek, 08 maja 2023
W sklepach Auchan Retail Polska trwa wieloformatowa kampania Wielkie majowe ODKRYCIA CENOWE - to kolejna inicjatywa sieci, wpisująca się w politykę niskich cen realizowaną przez firmę z myślą o ochronie siły nabywczej polskiego konsumenta. Akcja trwająca miesiąc, od 27 kwietnia do 27 maja br. obejmuje różnorodne działania sprzedażowe i aktywności dla konsumentów, wspierane kampanią reklamową „Dbamy o Twój portfel” oraz projekty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.
Kampania, która trwa w naszych sklepach przez cały maj to projekt wyjątkowy z kilku względów. Przede wszystkim, co dziś jest szczególnie ważne, koncentruje się ona na zapewnieniu najlepszych cenowo ofert. Natomiast o szczególnym charakterze tej inicjatywy decyduje duża różnorodność podejmowanych przez nas działań i ich dynamika - każdego dnia oferujemy nowe promocje i angażujemy naszych klientów. W ramach kampanii wprowadziliśmy też wiele elementów, które pomagają w dokonywaniu przez klientów coraz bardziej świadomych wyborów, także w kontekście odpowiedzialności społecznej – mówi Hanna Bernatowicz, dyrektor komunikacji Auchan Retail Polska.

W ramach akcji Wielkie majowe ODKRYCIA CENOWE na klientów Auchan, przez cały miesiąc czekają wyjątkowe oferty cenowe, codziennie na inny produkt. Obejmują one produkty spożywcze, kosmetyki, chemię gospodarczą, zabawki, artykuły sportowe, meble ogrodowe. Posiadacze karty Skarbonka robiąc zakupy w wybrane dni w maju w hipermarketach i supermarketach Auchan otrzymają dodatkowo e-bon w wysokości 20 zł na kolejne zakupy. Osoby ze statusem Senior na karcie Skarbonka mogą liczyć na zniżkę 50% na dwa produkty.

O aktualnej w danym dniu promocji kupujący mogą dowiedzieć się na stronie Auchan.pl oraz ze specjalnie przygotowanego kalendarza ustawionego przy wejściu na halę sklepową.

Do 14 maja br. klienci Auchan mogą wziąć udział w konkursie na przepis z produktami marki PEWNI DOBREGO. Nagrodą są warsztaty z Jolą Kleser, które odbędą się 3 czerwca br. w Pracowni Smaków w Katowicach.

Akcji Wielkie majowe ODKRYCIA CENOWE towarzyszą także ogólnopolskie i lokalne projekty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, takie jak. sprzedaż maskotki Bobra Julka na rzecz Federacji Polskich Banków Żywności, czy akcja Gospodarki Obiegu Zamkniętego – zbiórka małego AGD w zamian za nasiona, która odbędzie się w dniach 19-20.05 br.

Akcji towarzyszy kampania informacyjna w telewizji i radiu – spoty pod hasłem „Dbamy o Twój portfel”, w Internecie oraz w gazetkach.

Akcja Wielkie majowe ODKRYCIA CENOWE potrwa do 27 maja br.


tagi: kampania , Auchan , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,