To wydarzenie społeczno-kulturalne, które łączy świat biznesu, kultury, mediów i pasji. Celem eventu jest budowanie kultury wina w Polsce, zacieśnianie więzi z międzynarodowym środowiskiem winiarskim, wymiana doświadczeń, budowanie długofalowych relacji oraz edukacja.
Gośćmi wydarzenia od pierwszej edycji są przedstawiciele uznanych w świecie winiarni, miłośnicy i pasjonaci wina, reprezentanci największych sieci handlowych, właściciele i pracownicy punktów detalicznych, przedstawiciele świata mediów oraz organizacji winiarskich.
Festiwal Wina to możliwość spotkania ciekawych osobowości, wymiany doświadczeń i zdobycia nowej wiedzy. Na zaproszonych gości czekają strefy z winami z różnych zakątków świata. Oprócz degustacji ciekawych pozycji z portfolio TiM S.A. uczestnicy odkrywają smak win niedostępnych na polskim rynku. Podczas tegorocznej edycji wydarzenia po raz pierwszy zaprezentowana zostanie sekcja z personalizowanymi etykietami na wina, winietkami, opakowaniami prezentowymi, zestawami na każdą okazję.
Na szczególną uwagę zasługiwać będzie strefa e-TiM, prezentująca nowy, intuicyjny portal sprzedaży wina dla branży retail. A to nie koniec niespodzianek. Naszym gościom oferujemy panele szkoleniowo-degustacyjne prowadzone przez wybitnych sommelierów należących do Stowarzyszenia Sommelierów Polskich oraz reprezentantów wielokrotnie nagradzanych winiarni.
tagi: TiM , wino , międzynarodowy festiwal wina ,
Przedstawiciele Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol udzielili...
Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w...
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...