Promocją objęte są wszystkie smaki Big Milk: Big Milk, Big Milk Trio, Big Milk Toffi, Big Milk Fruit oraz Big Milk Bambi. Nagrodą jest Big Milk - lód o ulubionym przez Polaków śmietankowym smaku.
W tym roku Promocja Patyczkowa organizowana przez markę Algida trwa od 1 kwietnia do 30 września 2010 r. Lodożerco, nie zwlekaj! Miliony Big Milków czekają na Ciebie!
Wygrywający patyczek możesz wymienić w sklepach oznaczonych naklejką, jak na zdjęciu.
Lody o smaku śmietankowym są relatywnie najbardziej lubianym przez Polaków - ten smak wskazuje jedna trzecia społeczeństwa (34%). (Badanie TNS OBOP „Polacy i ich małe przyjemności" zrealizowany w marcu 2009 r. na zlecenie marki Algida, na ogólnopolskiej, losowej, reprezentatywnej próbie mieszkańców Polski w wieku 15 i więcej lat).
Dodatkowo, przez miesiąc zaczynając od połowy maja trwać będzie duża kampania internetowa o nazwie „Uciekające Patyki" polegająca na szukaniu i łapaniu patyków na portalach internetowych. Dzięki punktom zdobytym w konkursie będzie można wygrać nagrody rzeczowe w postaci laptopa, aparatów fotograficznych czy MP4. Więcej informacji na stronie http://www.uciekajacepatyki.pl/.
(Maja Święcka)
tagi: Algida ,
Z analizy sklepowej ekspozycji, przeprowadzonej przez spółkę...
Od 1 czerwca 2025 roku Adam Manikowski objął funkcję Chief...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...
Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji...
Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać...
Inflacja napędza spiralę...
Absurdów podatkowych nie brakuje...