Promocją objęte są wszystkie smaki Big Milk: Big Milk, Big Milk Trio, Big Milk Toffi, Big Milk Fruit oraz Big Milk Bambi. Nagrodą jest Big Milk - lód o ulubionym przez Polaków śmietankowym smaku.
W tym roku Promocja Patyczkowa organizowana przez markę Algida trwa od 1 kwietnia do 30 września 2010 r. Lodożerco, nie zwlekaj! Miliony Big Milków czekają na Ciebie!
Wygrywający patyczek możesz wymienić w sklepach oznaczonych naklejką, jak na zdjęciu.
Lody o smaku śmietankowym są relatywnie najbardziej lubianym przez Polaków - ten smak wskazuje jedna trzecia społeczeństwa (34%). (Badanie TNS OBOP „Polacy i ich małe przyjemności" zrealizowany w marcu 2009 r. na zlecenie marki Algida, na ogólnopolskiej, losowej, reprezentatywnej próbie mieszkańców Polski w wieku 15 i więcej lat).
Dodatkowo, przez miesiąc zaczynając od połowy maja trwać będzie duża kampania internetowa o nazwie „Uciekające Patyki" polegająca na szukaniu i łapaniu patyków na portalach internetowych. Dzięki punktom zdobytym w konkursie będzie można wygrać nagrody rzeczowe w postaci laptopa, aparatów fotograficznych czy MP4. Więcej informacji na stronie http://www.uciekajacepatyki.pl/.
(Maja Święcka)
tagi: Algida ,
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Podczas jubileuszowej konferencji Forum Odpowiedzialnego...
Kolejny raz dobre praktyki Hochland Polska dotyczące...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...