Nowości

Nowy napój Jack Daniel's® & Coca-Cola® już w Polsce

Środa, 26 kwietnia 2023
Jack Daniel's i Coca-Cola oficjalnie wprowadzają na polski rynek gotowy do spożycia (RTD) napój inspirowany klasycznym koktajlem, znanym i lubianym na całym świecie. Od połowy kwietnia produkt dostępny jest w wybranych sieciach handlowych w Polsce.
Jack Daniel's & Coca-Cola to napój RTD o smaku jednego z najpopularniejszych drinków na świecie: połączenia Jack Daniel's Tennessee Whiskey i Coca-Cola. Nowość, która odpowiada na gusta dorosłych fanów obu marek wpisuje się w realizowaną przez system Coca-Cola strategię 24/7, zgodnie z którą portfolio marki oferuje produkty na każdą porę dnia i okazję.

Gotowy do spożycia koktajl dedykowany jest wyłącznie osobom dorosłym i posiada przemyślaną koncepcję wizualną z widocznym komunikatem o odpowiedzialnej konsumpcji. Na opakowaniu zintegrowane zostały cechy charakterystyczne obu marek: czerwone logo Coca-Cola pisane klasycznym pismem Spencerian, które łączy się z eleganckim, czarnym Jack Daniel's Old. Rozpoznawalny zaś skrót No.7 potwierdza, że napój zawiera w sobie wysokiej jakości składniki. 

- Odważnie połączyliśmy smaki, tworząc doskonały napój dla dorosłych odbiorców Coca-Cola i Jack Daniel’s. To nasi konsumenci zainspirowali nas do współpracy i zmobilizowali do stworzenia produktu o kultowej kombinacji składników. Działanie to wpisuje się w cel rozwoju portfolio marek oferowanych przez Coca-Cola tak, by wychodzić naprzeciw upodobaniom naszych klientów, wspierając ich jednocześnie w odpowiedzialnych wyborach – mówi Nikos Koumettis, prezes The Coca-Cola Company w Europie.

W ubiegłym roku Jack Daniel's i Coca-Cola ogłosiły, że połączą siły, aby zapewnić swoim fanom możliwość delektowania się napojem stworzonym z dwóch kultowych smaków w wygodnym formacie gotowym do spożycia. W ramach globalnego porozumienia produkt stopniowo wchodzi na światowe rynki. Miał już swoją premierę w Meksyku, Stanach Zjednoczonych. Teraz dociera do polskich sklepów. W tym roku pojawi się również w Azji i Ameryce Łacińskiej.

Puszka Jack Daniel's & Coca-Cola ma pojemność 330 ml i zawiera 5% alkoholu. Za sprzedaż nowości w Polsce, jej dystrybucję i marketing w kanałach klienckich odpowiada strategiczny partner The Coca-Cola Company – firma Coca-Cola HBC. Jeszcze w kwietniu produkt pojawi się na półkach wybranych sieci handlowych m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour i Żabka. Szeroka dystrybucja nowości od Jack Daniel’s & Coca-Cola planowana jest w lipcu.




tagi: Jack Daniel's , Coca-Cola , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,