Do oferty batonów LION® dołączył zupełnie nowy smak – LION® Brownie Style. Wszyscy koneserzy słodkości mogą już spróbować limitowanej edycji batona, inspirowanej kultowym ciastem brownie.
Wyjątkowa receptura nowego batona to połączenie brownie, jednego z najbardziej popularnych ciast, oraz słodyczy znanej marki LION®. Nowy baton jest wypełniony puszystym kremem o smaku brownie, który doskonale komponuje się z ciągnącym karmelem oraz kruchym wafelkiem. Całość jest oblana czekoladową polewą i zapewnia konsumentom zupełnie nowe doświadczenie smakowe.
- Obserwujemy intensywny rozwój rynku batonów w Polsce – w ciągu ostatniego roku wzrósł on o 20%. Po części wynika to z tego, że batony są łatwo dostępną przekąską. Niewątpliwie, konsumenci chętnie sięgają również po nowe wersje ulubionych słodyczy. W odpowiedzi na ich potrzeby wprowadziliśmy limitowaną edycję LION® Brownie Style, która jest wyjątkową propozycją dla miłośników deserów i nieoczywistych połączeń smakowych – podkreśla Anastasiya Zubovich, Brand Manager LION®, Nestlé Polska.
LION® Brownie Style to już kolejna limitowana edycja batonów. Oprócz klasycznego smaku LION®, w poprzednich latach fani słodkości mogli spróbować m.in. LION® Caramel Blond, LION® Coconut czy LION® Wild.
Najnowsza edycja LION® Brownie Style jest już dostępna w sprzedaży stacjonarnej.
Dzierżawcy mają zyskać dostęp do unijnych dopłat...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.