Wielomilionowa widownia telewizyjnej "Jedynki'' dowie się również o współpracy Mokate z producentami serialu - z zapowiedzi poprzedzającej i kończącej odcinki serialu.
Product placement jest elementem szerokiej kampanii, jaka towarzyszy pozycjonowaniu kolejnych odmian "Minutki''. Aktualnie rynek podbija najnowsza "Minutka'' - owocowa w trzech wariantach smakowych: dzika róża, malinka i żurawinka; malinka, jeżynka i jagódki oraz malinka, truskawka i granat. Owocowe "Minutki" zawierają suszone owoce i sok owocowy. Sprzedawane są w opakowaniu typu "struna" zapewniającym szczelność i możliwość wielokrotnego otwierania i zamykania. Dzięki temu produkt nie traci swoich walorów podczas użytkowania.
Aktualnie herbaty "Minutka" zajmują ponad 9% rynku pod względem ilościowym, a pod względem wartościowym około 4,5%. Warto zaznaczyć że herbata ta jest obecna w ponad 90% sklepów spożywczych w całej Polsce.
(Maja Święcka)
tagi: Mokate ,
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....