Wielomilionowa widownia telewizyjnej "Jedynki'' dowie się również o współpracy Mokate z producentami serialu - z zapowiedzi poprzedzającej i kończącej odcinki serialu.
Product placement jest elementem szerokiej kampanii, jaka towarzyszy pozycjonowaniu kolejnych odmian "Minutki''. Aktualnie rynek podbija najnowsza "Minutka'' - owocowa w trzech wariantach smakowych: dzika róża, malinka i żurawinka; malinka, jeżynka i jagódki oraz malinka, truskawka i granat. Owocowe "Minutki" zawierają suszone owoce i sok owocowy. Sprzedawane są w opakowaniu typu "struna" zapewniającym szczelność i możliwość wielokrotnego otwierania i zamykania. Dzięki temu produkt nie traci swoich walorów podczas użytkowania.
Aktualnie herbaty "Minutka" zajmują ponad 9% rynku pod względem ilościowym, a pod względem wartościowym około 4,5%. Warto zaznaczyć że herbata ta jest obecna w ponad 90% sklepów spożywczych w całej Polsce.
(Maja Święcka)
tagi: Mokate ,
Herbapol-Lublin został uhonorowany tytułem „Odpowiedzialny...
Grupa Żabka została po raz pierwszy objęta kompleksową...
Z analizy sklepowej ekspozycji, przeprowadzonej przez spółkę...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...
Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji...
Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać...
Inflacja napędza spiralę...
Absurdów podatkowych nie brakuje...