Kampanie i Promocje

Minutka z "Blondynką"

Czwartek, 13 maja 2010
Telewidzowie na własne oczy przekonali się, że "Minutka'' Mokate ma wzięcie również w Majakach. W majowych i kilku czerwcowych odcinkach "Blondynki'' opakowanie herbaty "Minutka" pojawiło się na kuchennym kredensie, a dwa firmowe kubki z logotypem "Minutki'' - na stole, w domostwie bohaterów serialu. To jedna z wielu okazji, które Mokate wykorzystuje w oparciu o zasady product placement.

Wielomilionowa widownia telewizyjnej "Jedynki'' dowie się również o współpracy Mokate z producentami serialu - z zapowiedzi poprzedzającej i kończącej odcinki serialu.

Product placement jest elementem szerokiej kampanii, jaka towarzyszy pozycjonowaniu kolejnych odmian "Minutki''. Aktualnie rynek podbija najnowsza "Minutka'' - owocowa w trzech wariantach smakowych: dzika róża, malinka i żurawinka; malinka, jeżynka i jagódki oraz malinka, truskawka i granat. Owocowe "Minutki" zawierają  suszone owoce i sok owocowy. Sprzedawane są w opakowaniu typu "struna" zapewniającym szczelność i możliwość wielokrotnego otwierania i zamykania. Dzięki temu produkt nie traci swoich walorów podczas użytkowania.

Aktualnie herbaty "Minutka" zajmują ponad 9% rynku pod względem ilościowym, a pod względem wartościowym około 4,5%. Warto zaznaczyć że herbata ta jest obecna w ponad 90% sklepów spożywczych w całej Polsce.

(Maja Święcka)

tagi: Mokate ,