Na Planecie Warka wszyscy mają energię, by uprawiać sporty, grać w gry, czy po prostu wspólnie cieszyć się życiem. To miejsce, gdzie panuje absolutny luz. Przekonał się o tym także Krzysztof Ibisz, który właśnie dołączył do ekipy Planety Warka. W pierwszym z serii spotów promuje nowy produkt – rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady i naturalnej kofeiny, czyli Warka 0.0% Energy.
Każdemu z nas potrzebna jest czasem choć chwila wytchnienia w towarzystwie znajomych, bo to z nimi czujemy się swobodnie i możemy uwolnić skorą do zabawy stronę naszej natury. Impuls do tego daje również tegoroczna nowość Warka 0.0% Energy, która udowadnia, że aby miło spędzić czas nie trzeba wiele – wystarczy zgrana ekipa. W tym sezonie Planetę Warka odwiedził Krzysztof Ibisz, potwierdzając tym samym, że na Planecie swoją skorą do zabawy stronę natury może uwolnić absolutnie każdy.
W pierwszym z serii tegorocznych spotów Warki Krzysztof Ibisz towarzyszy mieszkańcom Planety Warka w sytuacjach wymagających sporej energii – podczas jazdy na rowerze, grania w gry wideo czy na spotkaniu ze znajomymi aż do białego rana. W zaskakujący, humorystyczny, a czasem nawet absurdalny sposób pokazuje, jak wyluzować na Planecie Warka.
Warka 0.0% Energy to rewolucyjny produkt stworzony w odpowiedzi na wzrost kategorii napojów energetycznych, zwłaszcza w grupie młodych dorosłych. Stanowi połączenie piwa 0.0%, lemoniady i napoju energetyzującego. W sprzedaży są: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. W sieci sklepów Żabka dostępny jest również smak Limonka i Mięta, a w sieci Biedronka – Fantasy Fruits.
– W tym roku na Planecie Warka wylądował Krzysztof Ibisz – mówi Marcin Drożyński, Senior Brand Manager Warki. – Prezenter, znany ze swojego nienagannego stylu, w naszych spotach pokazuje się nagle w hawajskiej koszuli i szortach, dając potwierdzenie tego, że na Planecie wyluzować może każdy. Ten element humoru, będzie wyróżniał naszą komunikację w tym roku – dodaje Drożyński.
Spot emitowany będzie w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych.
Strategię komunikacji dla marki Warka tworzy 2012 Agency. Spot wyreżyserował Tadeusz Śliwa, a wyprodukował dom produkcyjny Opus. Działania w kanale digital i mediach społecznościowych prowadzi TWIN. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja HOPE.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.