Nowa kampania Musów Tymbark jest kontynuacją komunikacji z jesieni 2022 roku, poszerzoną o informację dotyczącą nowości w portfolio – musów Musly, które są idealne „na duuuży głód”.
Musly to połączenie zbóż i owoców zamknięte w opakowaniu o pojemności 170 g. Doskonale sprawdzi się jako sposób na nagły głód lub jako pożywna przekąska w ciągu dnia, np. na drugie śniadanie. Prosty skład i wygodna forma są dodatkowym atutem tych musów.
Nie tylko produkty Musly to idealna propozycja dla wielbicieli pysznych i wygodnych przekąsek. Wszystkie musy Tymbark w swoich składach zawierają – w zależności od rodzaju – owoce, warzywa i odżywcze ziarna zbóż. Tymbark posiada najszerszą na polskim rynku ofertę musów, dzięki czemu każdy może znaleźć w niej swój ulubiony wariant. Bogate portfolio marki tworzą:
- Musy owocowe 120g
- Musy owocowe 200g
- Musy warzywne 100g
- Musy egzotyczne 200g
- Musy na 2 śniadanie 100g
- NOWOŚĆ: Musly 170g
W ramach kampanii odświeżono spot, który będzie emitowany w telewizji, VOD, na YouTube oraz w social mediach (na nośnikach statycznych i digitalowych).
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=DLJDS14DJo8 Agencja reklamowa: Brainbox
Dom mediowy: Starcom