Z rynku FMCG

Paweł Wolnicki dyrektorem komercyjnym w Krynicy Vitamin

Czwartek, 06 kwietnia 2023
Krynica Vitamin, jeden z największych polskich producentów napojów bezalkoholowych, niskoalkoholowych i mlecznych powołała Pawła Wolnickiego na dyrektora komercyjnego. Wolnicki od 1997 roku związany jest z branżą FMCG, ostatnio pracował w Grupie Oshee.
Paweł Wolnicki do niedawna odpowiadał za zagraniczną ekspansję Grupy OSHEE na rynku rumuńskim. Wcześniej pracował jako dyrektor komercyjny, dyrektor marketingu operacyjnego oraz dyrektor rozwoju Grupy OSHEE. Odpowiadał między innymi za integrację przejętych spółek Sonko i Kinga Pienińska. Z Grupą OSHEE był związany od 2016 roku. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora komercyjnego w Hoop Polska-Grupa KOFOLA oraz był dyrektorem sprzedaży w Foodcare.

- Powierzyliśmy umacnianie obecnych i budowanie nowych relacji handlowych menedżerowi, który ma prawie 30-letnie doświadczenie w FMCG, szczególnie w napojach. Paweł przeszedł całą ścieżkę kariery od sprzedawcy, przez dyrektora sprzedaży, po członka zarządu. Doskonale zna rynek FMCG. Wraz z dynamicznym rozwojem spółki, zmieniającym się otoczeniem rynkowym, chcemy umacniać pozycję wiodącego producenta napojów w Europie Środkowo-Wschodniej – powiedział Piotr Czachorowski, prezes Zarządu Krynicy Vitamin SA.

- Krynica Vitamin to jedna z nielicznych firm, która ma tak bogatą bibliotekę własnych receptur i szerokie możliwości produkcyjne. Będziemy budować ofertę dla klientów w odpowiedzi na trendy rynkowe. W perspektywie krótkoterminowej, w związku z utrzymującą się wysoką inflacją oraz zmianami w zakresie zachowań konsumenckich, będzie to rozwój marek własnych, w perspektywie średnio- i długoterminowej będzie to dywersyfikacja portfolio i rozwój sprzedaży nowych kategorii, takich jak napoje mleczne, w tym również roślinne, kawowe, funkcjonalne, niskoalkoholowe i bezalkoholowe z obniżoną zawartością cukru. Jestem przekonany, że wykorzystamy ogromny potencjał Krynicy Vitamin – podkreślił Paweł Wolnicki, dyrektor komercyjny Krynicy Vitamin.

Krynica Vitamin od niemal 30 lat kreuje rynek napojów w Polsce, tworząc innowacyjne produkty, będące odpowiedzią na trendy konsumenckie. Spółka jest wizytówką polskiego przemysłu spożywczego i napojowego na świecie. Rocznie Krynica Vitamin produkuje ponad 450 mln sztuk napojów. W obecnym roku skupia się na dalszym umacnianiu swojej pozycji na rynku napojów oraz geograficznej dywersyfikacji sprzedaży.  



tagi: Paweł Wolnicki , Krynica Vitamin , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,